feber+värk i ryggen
Min dotter har det...har även haft ont i huvudet vid nått tillfälle. Kan det vara tecken på influensa?
Min dotter har det...har även haft ont i huvudet vid nått tillfälle. Kan det vara tecken på influensa?
Man kan ju få ont i ryggen av feber ,men se upp så det inte blir något med njurarna (uvi).Hur hög är febern?
just nu 38 grader...börjar fundera om det är lunginflammation...hon har ont på hö. sida o ch säger stt det gör ont när hon tar djupa andetag och hon vågar inte ta riktigt när hon ska hosta (inte för att hon har jättemycket hosta)...gör även ont när hon sträcker upp armarna i luften..
Kan vara lunginflammation.
Ring sjukvårdsrådgivningen o hör med dom. Hoppas hon blir bättre snart
kram anna
Tack alla ni som har svarat...det blev att vi for in till akuten igår kväll...doktorn lyssnade på lungorna men kunde inte höra något ...sen tog dom en snabbsänka som visade 170...efter det blev det lungröntgen och där kunde dom se att det var lunginfl.
Så nu går dottern på antibiotika o det är återbesök på fredag för att se så att sänkan har gått ner...
Skönt att ni åkte iväg, stackars liten. Hon får krya på sig och så hoppas jag att allt e bra på fredag.
Kram anna