Lergigan vid ångest
är lergigan bra?
ska börja med det och undrar vad ni tycker...
helst alla bra saker dårå
är lergigan bra?
ska börja med det och undrar vad ni tycker...
helst alla bra saker dårå
Jo men man blir ju så trött att man sover hela dagen av dem...Jag fick dem när jag var gravid med första barnet och hade lagt av med psykopharmaka, jag var yr och illamående och läkaren skrev då ut Lergigan. Som sagt, jag blev supertrött av dem!
fast hellre trött än panikslagen
Jag fick obehag i kroppen av dem. Liksom myrkryp i hela kroppen, olust.
Men lergigan är väl endast mot illamående?? Det var vad läkarn sa till mig. Men för mig hjälpte dom inte mot illamåendet utan jag låg o sov hela dagarna så jag slutade. Har du ett jobb kan det vara svårt att ta dom eftersom du blir så rysligt trött
jag får myrkryp vid ångest så det kanske inte blir så för mig idiotikst egentligen att ställa en fråga där man kan få 1000 olika svar *s*
men man blir lugn av dom?
Lugn o Lugn.... då sover så då märker du väl inget *S*
jo det finns lite olika varianter och styrkor som jag läst om på fass..dels mot illamående men oxå mot oro och ångest..man får väl ta en kaffe tillsammans med dom innan man går till jobbet
Jag har lergigan mot min panikångest. Visst blir jag lte trött o duven av dom men väldigt lugn! För mig funkar dom jättebra som lugnande, enda biverkningen jag känner är att jag blir lite trött.
jag HOPPAS att dom blir lika bra för mig !!!
vilken styrka hgar du ?
Tycker mest man blev trött, ångesten fanns kvar ändå, men man var för trött för att prka bry sig.
Vad lergigan kan ges mot så många olika saker
Jag fick lergigan och lergigan comp mot graviditets klåda.
Jag fick utskrivet 25 mg upp till 4 ggr per dag vid behov. När jag behöver hjälp att kontrollera panikångesten så tar jag en halv tablett, det räcker bra för mig!
Jag fick lergigan mot sömnsvårogheter när jag var gravid, funkade utmärkt och endast med en liten dos. Blev inte ens särskilt dåsig dagen efter. Lergigan finns i flera varianter, bl a som lugnande och mot illamående.
Ett jättebra läkemedel som jag rekommenderar, även om det kanske inte funkar för alla är det värt ett försök istället för att gå och må dåligt. Är ju HELT ofarligt för fostret, har använts av gravida i över 30 år sa min barnmorska.