• skattsessan

intyg inför äggdonation

Är det nån som vet någon psykolog i Sverige som kan tänka sig att skriva ett litet brev om att vi är lämpliga som föräldrar och att vi klarar av att gå igenom en äggdonation?

Har nämligen suttit och ringt runt både till vårdcentral, sjukhus och privata psykologer nu och ingen är riktigt insatt i detta och vill inte hjälpa till...

Nån som skulle kunna vara snäll och tipsa om nån?
    Vi bor i småland fast vi är beredda att åka en bit eller ringa nån en bit utanför om det behövs.

Tacksam för alla svar

• Svar på tråden intyg inför äggdonation
  • skattsessan

Jag och min sambo ska ju till USA och i USA är det andra regler som gäller så vi MÅSTE

• skattsessan

OJ råkade visst posta det innan jag skrivit klart,,,,
    så jag kopierar hela hit

Jag och min sambo ska ju till USA och i USA är det andra regler som gäller så vi MÅSTE ha ett intyg från en psykolog.
    Nu har vi iaf lyckats få en som hjälper oss, pappa känner den psykologen lite så han ringde och pratade med honom först så när jag ringde senare så var det inga som helst problem

Tack för era svar

• skattsessan

Fiaflopp
    Sorry, inte meningen att låta så "irriterad", nu när jag läste det igen så ser jag att det ser lite dumt ut och jag ber om ursäkt för det.
    Trodde även att jag hade skrivit USA men det hade jag inte, och ja jag vet att alla inte är tankeläsare...
    Sorry

Svar på tråden intyg inför äggdonation