• Anonym (Gravid Fru)

Varför är han så konstig?

Frågan passar inte in i detta rum men här kan jag vara anonym...

Min man har precis åkt till sin familj och hälsat på nu en vecka...
    Så fort han kom ner så stänger han av mobilen, ringer inte mig alls och när ja väl får tag på han så dissar han mig helt i telefon... Han är kort och pratar med alla andra samtidigt smo med mig...
    detta är bara när han är där aldrig när han e hemma med mig...

Varför är han så kall och otrevlig mot mig när han e med sin familj eller vänner?

• Svar på tråden Varför är han så konstig?
  • vernis

Anonym (Gravid Fru) skrev 2007-05-30 15:39:54 följande:

Ja jag har träffats hans familj och jag kan inte påstå att jag gillar dom... hans vänner e jättesnälla...har träffat dom många gånger..Jag vill inte åka ner då ja måste packa inför flytten samt att jag blev inte bjuden att komma ner och hälsa på...
    Okej jag skulle ta och tala vad jag känner för honom för att du ska väl för det första bli bjuden ner till hans familj skulle bli arg om inte min sambo skulle säga något om jag inte skulle bli bjuden bara så där. sen att han inte partar så mycket med dig skulle prata genom detta när han kom hem. och att säga att han måste svara mig inte säga massa bort förklaringar
  • Anonym (Gravid Fru)

har pratat med han på telefon någon bara o sagt allt detta men han pustar bara och typ skiter mest i vad jag säger

• vernis

Ja jag vet för egen del skulle jag aldrig gå med den stillen special om jag skulle vara gravid med hans barn.

vet att låter lite drammatisk men skulle sluta ringa. på en dag och titta vad han gör. kanske ringa o prata med någon av hans snälla kompisar som du sa att de var och fråga lite hur han och vad de gör osv och säga att inte tala om vad du har sagt

• Anonym (Fråga)

Fråga din kille när han har kommit hem igen.
    Killar är ibland lite tröga, kanske inte själv tycker att han är skum när han är där.

Men att ringa och fråga hans kompisar, det tycker jag låter som en dum ide. Då tror jag att du framstår som svartsjuk vilket du skrev att du inte var, fråga honom istället :)

• Anonym (Gravid Fru)

han vet att jag tar illa upp men han blir så där nere... fattar inte varför bara

• Moi Mokulat

Jaooo blir har nere när han e hos dem? Kanske de inte är så trevliga?

Anonym (Gravid Fru) skrev 2007-06-05 14:41:59 följande:

han vet att jag tar illa upp men han blir så där nere... fattar inte varför bara
  • Glitter Scarf

Man ska alldrig säga alldrig ts! han kan mkt väll vara otrogen , det kan du inte veta , han l'r nog inte säga det på ett bra tag! isåfall

• Glitter Scarf

Killar gillar inte att visa känslor när de är ute bland folk ,, varför kan folk inte bara de dom  är ute bland folk o var som helst herrregud vad fjolligt , det är som min morsa ho nblir sur o tvär o typ viskar i mobilejn när vi pratar om hon e ute o handlar , ho nba neej men det aknaske är nån som lyssnar på vad jag säger! snacka om paranoid!

• engdahl

Vilka skäl han än har: så kan man inte bete sig mot sin flickvän. Det måste du få honom att förstå. Det kan väl inte vara så svårt att vara trevlig mot sin flickvän som väntar ens barn, kan man tycka.

Du måste kräva en förklaring och en ändring av hans beteende. Dags för honom att sluta vara fånig och omogen.

• Anonym (Hm...)

Konstigt! Låter ju i mina öron som det skulle vara idé att oroa sig för otrohet. Hade jag verkligen gjort iaf. Vågar inte lita på ngn så mycket för att inte uppmärksamma detta... Hoppas jag har fel för din skull, men snälla för din egen skull öppna ögon o öron lite mer. Men du måste verkligen prata med honom! han kan ju inte hålla på så där, oavsett när du väntar hans barn eller inte. Sååå respektlöst!! Hoppas att det löser sig för dig och att det inte är ngt allvarligt...

Svar på tråden Varför är han så konstig?