Kronofogden
man får leva på soc normen..
det är tufft, men man får omprioritera det mesta i livet bara!
Tyvärr så finns det oftast inte så mycket man kan göra, dem måste ju ha sina pengar!
man får leva på soc normen..
det är tufft, men man får omprioritera det mesta i livet bara!
Tyvärr så finns det oftast inte så mycket man kan göra, dem måste ju ha sina pengar!
Anonym (Ledsen) skrev 2007-05-29 23:21:07 följande:
Anonym (Ledsen) skrev 2007-05-30 10:40:24 följande:
ja det kan ju bli lite svårare kanske.. men det med bilen kan ju funka, MÅSTE han ta bilen så gör dom avdrag för det.
en vän till mig fick räkna in att hon var tvungen att ta bilen till jobbet..
'Hota' med att han isf måste sluta jobba om ni inte kan göra avdrag för det och att då kommer det bara ta ÄNNU längre tid för dom att få sina pengar.
men boka in en tid o prata med dem personligen... skriv inte till dem!
men det är inte så, kämpa!!!
har dom redan tagit beslutet o allt är så hopplöst, varför då försöka hitta lösningar?
Ring dit o boka in en tid, annars kommer det inte hända något alls!
ring o boka en tid nu, så ska jag höra med min vän hur hon sa saker till dem när hon fick göra avdrag för sin bil!
skriv här när du har en tid!!
bokat ngn tid?
ja men måste man inte gå dit för att göra det? jag menar, hur fan ska ni annars göra? det e bara att gå dit då!!!
annars finns det inga tips jag kan ge dig, ni verkar bara ha mail och telfonkontakt, vilket verkar förjävla oseriöst i mina ögon! tror inte det händer speciellt mycket om ni sitter o gnäller på varann i telefon!
nej men han kan ff göra avdrag hos kronofogden på resorna eftersom han jobbar nu!
men min fråga är ff varför åker du inte dit?
gäller att vara påstridig, skit i vad han säger, kräv en tid!
kan man det?? klart du ska göra det iaf....