• Min Aida

eltandborste som spelar musik...

...vart hittar jag en sådan?!?!?

♥Aida ,du är min stolthet mitt allt!♥
  • Svar på tråden eltandborste som spelar musik...
  • dragonlady

Vi har en som spelar musik efter en "viss" tids borstning, typ en minut eller så. Döttrarna älskar den. Det är JÄTTEspännande att höra vilken låt det blir den här gången.
    Är något sådant du söker? Märket är Braun. Jag köpte den på Elgiganten, har även sett på Siba, Onoff och Coop Forum.

• Min Aida

Tack för tipset! Var den dyr?

• dragonlady

Tror jag betalade runt 100 kr, men det var ju "förra årets modell".

• tingel

Vi köpte våra på Elgiganten. Tyvärr så är ordinarie pris lite mer än dom 100:- dragonlady lyckades fynda för
    Vi betalade runt 350:-

• Min Aida

tingel:
    Men borstas tänderna nu då? Vi köpte en vanlig enkel eltandborste till vår dotter, men hon är mer rädd för den.. tänkte lite musik kanske förskönar allt !
    Hon vägrar nämligen borsta tänderna så allt är värt att prova!

• tingel

Mina stora barn, 4½ år och 3 år, tycker att det är kul med musiken. Mycket lättare att få barnen att borsta i två minuter (som min tandläkare rekommenderar). Efter 1 minut kommer en melodi.

Jag låter nästan alltid barnen borsta en liten stund själva först innan jag tar över. Det funkar bra hos oss!

Dom brukar faktiskt säga till själva om tandborstningen.

• dragonlady

Jo då, det borstas. Jag gör som Tingel, tjejerna (3 & 1,5 år) får borsta lite själva först, sedan tar jag över och borstar "det svåra" ;-D.

Svar på tråden eltandborste som spelar musik...