• Bobben

libero swimpants?

hellojj!
    ska till badhuset med min son idag =)
    funderar på om liberos swimpants är nått att ha? nån som provat?
    för visst bör man ha nån typ av blöja i vattnet? tycker själv att det är jätte äckligt att inte ha det.

• Svar på tråden libero swimpants?
  • Inexsana

Köpte dessa swimpants, och de ligger bara oanvända, hon hade ju ett par plastade badtrosor istället. Det var ungefär samma summa pengar, ett par simtrosor, mot 9 blöjor eller hur många dom nu va. Och nu när hon säger till innan så räcker det med bara badräkt

Tala i vredesmod och du kommer att hålla det bästa tal du någonsin har ångrat
  • Bobben

funderar på om badhuset kanske har nån typ att badbyxa för bebisar.. borde dom inte ha det?

• bambigirl

Där vi badar med sonen kan man köpa badbyxor som är gjorda i pul, som är ett tätt material. Tror att det annars är billigare att skicka efter från imsevimse.se t.ex men det är ju lite sent om ni ska bada idag.

• Bobben

tack för länken. jo mend et blir ju fler turer =)
    det är ju inte vidare ekonomiskt att köpa blöjorna heller..

• Inexsana

Swimpantsen jag köpte kostade 55 kr för 9 stycken.
    Och badtrosorna hittade jag på kappahl för 79.

Sen finns det ju i varierande prisklasser på leksaksbutiker.

Jag har hört sägas att det är ytterst ovanligt att barnet gör nr 2 i vattnet. Men det händer säkert. jag vet att Moa har gjort det hemma i badet en gång. Och det är ju främst nr 2 man vill förhindra att det hamnar i vattnet.

Tala i vredesmod och du kommer att hålla det bästa tal du någonsin har ångrat
  • AnnaTvillingmamma

Jag har testat och tycvker de var bra

Svar på tråden libero swimpants?