Inlägg från: Anonym (vet) |Visa alla inlägg
  • Anonym (vet)

En närstående säljer subutex.

jag känner en som köper och skulle han inte få sina subutex så skulle han gå på heroinet istället. ibland är det fasen inte så konstigt att folk dealar den typen av drog.

• Anonym (vet)

med tanke på att han fått vänta 3 månader för att nånting ska hända och att han ska få komma in i subprogrammet. systemet suger!

• Anonym (vet)

till vilken nytta då? vems liv räddas? eller kanske kan det hjälpa den personen som tar subutex för att inte dö av sitt heroinmissbruk.men det e klart, lagen ska ju följas, som sagt, systmet suger!

• Anonym (vet)

nej, sätt dit dom som säljer heroin istället om man nu ska göra sin samhälleliga plikt.
    det finns så mycket man inte vet, slöa myndigheter som inte tar männsikor som missbrukar på allvar, komma och säga att man ska sätta dit nån som säljer lite subutex är bara att glömma det riktiga problemet med droger. Tycker du ska ta och prata med din "närstående" istället..vet du hans /hennes historia överhuvudtaget kan jag undra..jag skulle inte sätta dit min släkting som köper, då skickar jag honom till heroinet ist.

Svar på tråden En närstående säljer subutex.