Inlägg från: asfaltsblomman |Visa alla inlägg
  • asfaltsblomman

En närstående säljer subutex.

flikar in... subutex tar man ju för att inte ta heroin så det e väl visst skillnad. drog som drog..nja..deprimerade får ju sin medecin då tycker jag att heroinister ska få sina subutex( självklart ska allt övervakas av läkare som med alla annan medecinering) tack för mig! lite OT kanske men ver tvungen att skriva

• asfaltsblomman
    Anonym skrev 2007-05-31 15:47:16 följande:
    Aj. Syftningsfel ser jag. Försäljningen ska naturligtvis inte ske under uppsikt av läkare utan användningen..
    ja jag håller med dig.. fast jag skulle inte anmäla om jag visste att en person köper el säljer subutex..
    beror väl så klart på fall till fall, men om en person går och köper subutex för att inte hamna i herointräsket igen ja, då skulle jag inte säga nåt om saken.
  • asfaltsblomman

nej det e klart..
    jag tycker självklart att det bästa är att man så klart använder det som det är meningen , alltså man tar sina subutex och håller dom för sig själv eftersom jag antar att den personen oxå behöver dom. men jag skulle inte gå och anmäla ett olagligt köp. samhället är ju som det är liksom..
    och oftast är det ju personer som verkligen är i behov av dom som köper av en annan subutexanvändare (av alla jag träffat iaf)
    fan vad svamligt det blev! haha

Svar på tråden En närstående säljer subutex.