Ej flyttstädat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
angelinah hej!
jag har läst hela tråden o jag verkligen tycker synd om dig som hamnade i en sånt sits...
Nu undrar jag en sak.
Kan du inte ringa till konsumentverket i din kommun..eller en annan kommun...o fråga hur du ska göra i din sits....kanske de hj'älper dig o ger dig råd på hur du ska göra o så visar de dig olika regler som gäller
vet ej om de kan hjälpa med en mäklare men om man vänder sig till de o det är fel...så ger de dig rråd var du ska vända dig när sånt hände...
vem kan stå på din sida å försvara dig.
min kompis tyckte att det var bra städad. o hon vägra att betala...i rättigången blev det att hon fick betala till hon som skickade städfirma 500kr o resten fick hon som anställde de som stog för 3500kr.
eftersson åklagare tyckte att det såg inte så smutsig ut
Jag var hos henne o jag såg inte att det var smutsig...
men sånt kan hända...
i din fall man ser hur vidrig det är men ...jag ser att du är verkligen ensam i detta alltså du o din familj...därför tycker jag att du ska vända dig till konsumenverket...o ringa inte läsa på nätete inte samma sak...du ringer o frågar om de kan hjälpa dig med din fall...
sorry för stavfel