Ej flyttstädat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Angelinah skrev 2007-05-31 14:50:49 följande:
NU JÄKLAR!!! NU SKA VI GÅ TILL TIDNINGEN MED DETTA!!!!!Jag är så arg att jag skakar!!!! Vet ni vad han säger till mig i telefon!!!!!!!!!!!!!! Att jag har bränt broarna mellan oss och säljaren iom att jag va otrevlig!!! Jag va INTE otrevlig utan bestämd!!HAN SÄGER ATT VI KAN JU IALLAFALL KÄNNA OSS GLADA ÖVER ATT HUSET ÖKAT I VÄRDE MED 500.000 PÅ EN MÅNAD!!!! Det är tydligen nåt som ska ändras i föreningens lån så att avgifterna blir lägre, ALLTSÅ JAG VET INTE VAD JAG GÖR SNART, ÄR SÅ FÖRBANNAD!!!!!SKREK ÅT HONOM I TELEFON ATT NU HAR HAN GÅTT ÖVER GRÄNSEN OCH ATT JAG ÄR SÅ JÄKLA FÖRBANNAD!!!Ta och be din man eller någon annan som inte blir fly förbannat att ringa till den här mäklaren igen eller till hans chef alternativt till någon ansvarig på den mäklarföretaget han är ansluten till, förutsatt att han är det. Och försök att få till stånd en uppgörelse. Det låter som att det är bättre att vända sig till någon som är högre i rang än mäklaren som ni pratar med då han inte verkar vilja ta tag i saken.