Ej flyttstädat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag har gjort 2 flyttar inom Stockholms län. Efter första flytten så trodde jag att jag hade sett det värsta, den var riktigt grisig med skitiga kalsonger på balkongen och i lägenheten, golven var svarta av skit och med grafittimålade dörrar, de få som var hela. En stekpanna med flott i stod kvar osv. Denna lägenhet tog jag innan jag hade sett den eftersom jag var i starkt behov av en lägenhet omgående pga flytt från norrland till Sthlm. När vi flyttade till nästa lägenhet så insåg jag att det uppenbarligen kunde bli värre. Golvbrunnen som det ut som TS nya hus gjorde + lite till den hade lyfts upp minst 5 cm av allt hår. Gardiner satt kvar fastnitade
, bajs i toan, bröd (mögligt) och porslin kvar i skåpen och skitigt något fruktansvärt, det skumma är att man 1 månad tidigare varit på visning och inte lagt märke till denna skit, var iofs mattor över all golvyta. Sen var det även där en massa trasiga saker. Efter många turer fick vi iallafall en ny flyttstädning gjord. Imorgon hämtar vi nycklarna till vår nybyggda lägenhet och det ska bli såååå skönt att slippa andras skit
Lycka till med allt TS, hoppas det löser sig och ge dig inte!