Inlägg från: Mary Lo |Visa alla inlägg
  • Mary Lo

Får eran pojkvän läsa MOORE osv? :)

Nej han får inte läsa sådan slarvjournalistisk smörja. Det är inte bilderna jag stör mig på med andra ord.

Och när jag skriver att han inte får så menar jag att han inte FÅR. Däremot kan han porrstirra hur mycket han vill i övrigt, jag bryr mig inte.

Mucósus orificium.
  • Mary Lo
    Earlyblaze skrev 2007-06-26 19:33:56 följande:
    Han får läsa precis vilka tidningar han vill, spelar mig ingen roll om det är MOORE, Slitz, Aktuell Rapport eller Kalle Anka, vill han betala för tidningen så får han göra det. Dock ska han ha klart för sig att det finns viss "risk" att jag vill läsa tidningen när han är färdig.
    Mucósus orificium.
  • Mary Lo
    RadixLecti skrev 2007-06-26 19:54:47 följande:
    Jag läser Datormagazin och emellanåt PCGamer... men flickvännen har undrat om det inte är porrtidningar; stönar till emellanåt. Nä, jag är inte klok.
    Min snubbe är besatt av cykel- och motormagasin. Vi bor i själva verket i en pappersåtervinnig. För jävligt, men vad gör man?
    Mucósus orificium.
  • Mary Lo

Jag har nu meddelat Mannen om att han inte FÅR köpa andra tidningar än porrblaskor och usla Moore. Med förhoppning om att han tvingas slänga dem efter ett kladdigt litet tag. Vi får väl se hur det går.

Mucósus orificium.
  • Mary Lo
    Muminski skrev 2007-06-27 09:52:39 följande:
    Haha är det din lösning på utresning av pappershögarna?
    Ja, jag ser ingen annan utväg längre. *suck*
    Mucósus orificium.
  • Mary Lo
    Muminski skrev 2007-06-27 10:15:13 följande:
    Då är det illa, men jag önskar dig all lycka till
    Haha... Tack.

Nä, jag ska dra fram Stora Sopsäcken och tvinga honom att offra sina älskade magasin. Annars tänker jag börja röka igen. Det blir det eller porr, jag får väl se.
    Mucósus orificium.
  • Mary Lo
    Muminski skrev 2007-06-27 10:50:32 följande:
    Ojoj... du är beredd att offra din hälsa..ja då måste det vara illa! Synd att valborg varit, ananrs hade du kunnat ha ett bål nånstans
    Aha! Bra idé annars. Jag offrar gärna min hälsa i jakten på det Perfekta Hemmet. *bindgalen*
    Mucósus orificium.
Svar på tråden Får eran pojkvän läsa MOORE osv? :)