Inlägg från: Marre76 |Visa alla inlägg
  • Marre76

Gbg´s lattebarn bäst före efter Juli-06 och innan Maj-07

Hej! Nu hittade jag också hit. Tack Maria för gästboksinlägg och Marie för inboxmeddelande. Blev lite rädd först när den gamla tråden var puts väck.

Picknic i slottskogen måndagen den 4 Juni kl 11.00 Vegagatan.
    Vi har picknik om vädret tillåter,annars avblåser vi redan på söndagen om det verkar bli dåligt väder. I sådanafall så fikar vi på något fik istället. Obligatorisk promenad naturligtvis

Marie med Milo (Leo om det blir picknik)
    Lisa med Maja + ev en ickeFLare
    Emma och Martin
    Marlene med Lucas

• Marre76
    Såg att några försvann, men nu är det nog rätt.

Picknic i slottskogen måndagen den 4 Juni kl 11.00 Vegagatan.
    Vi har picknik om vädret tillåter,annars avblåser vi redan på söndagen om det verkar bli dåligt väder. I sådanafall så fikar vi på något fik istället. Obligatorisk promenad naturligtvisGlad

Marie och Milo (Leo om det blir picknik)
    Lisa och Maja + ev en ickeFLare
    Emma och Martin
    Marlene och Lucas
    Susanne och Elin (om picknick och inga löpska tikar även Dibblo)
    Erica och Celina
    Jonna, Milian och Sessan
    Maria och Elias
    Lina, Thea och Arwen
    Åsa och Rasmus
    Bea och Inez
  • Marre76

Nu har man ätit middag. Lucas har vart en gnällig bebis idag så nu njuter jag av tystnaden när han sover. Skall bara slappa resten av kvällen. Klockan nio kommer en av mina favoritserier, Ghostwhisperer. Nåon som följer denna mer än mig?

• Marre76

Minimilian> Jag tror att jag skall göra en pastasallad att ta med. Och så kaffe då förstås .
    Du då?

• Marre76

Mmm låter jätte gott. Min pastasallad kommer nog innehålla nästan detsamma, men även lite kyckling och oliver.

• Marre76

Kanske man skulle ta och inskaffa en sådan där salva ni skriver om. Tror ni att den även gör så att det blir av oftare Skrattande.

Nu var det då klart att jag kommer att börja i skolan igen i september. Idag fick jag meddelande om att jag är antagen. Så den 3/9 börjas det igen. Har änna ångest över detta. Hade hellre varit hemma med Lucas tills han är 18 eller nåt, men det är klart att hans pappa måste få chansen att vara hemma också.

Hur skall ni andra göra med föräldraledigheten? Skall era män vara hemma nåt?

Nu är jag hundvakt, skall vara det hela helgen. Det är en stor Bernen sennen, min svärmors hund. Hon är verkligen jätte snäll, hunden då alltså, svärmor kan man ju diskutera Skrattande.

• Marre76

Finns förresten en bild på Tenga, hunden jag passar i mitt bildgalleri om någon är intresserad.

• Marre76

Nu börjar vi om på en liten mamma-barn lista igen.
    Dom som vill vara med skriver sitt nick+riktiga namn å barnets eller barnen vid flera om man vill.
    Skriv INTE hur gammal barnet är utan när det är fött.
    Sedan får man gärna skriva vart ,man bor,ålder m.m.
    Kommer lägga till listan i trådstarten om nån vecka.

Marie(Engel27)27 år med Milo(2/12 2006)och Leo 6 år. Bor i Mölndal med min sambo Daniel

Beatrice (Mia Wallace) 28år med Inez 26/12 2006. Bor i Kallebäck med min man Thomas

Erica(Celiniz)24 år med Celina 14/9 2006. Bor i Billdal med min sambo Samuel.

Marlene(Marre76) 31 år med Marika(25/9-1996) och Lucas(14/12-2006). Bor i Västra Frölunda med min sambo Christian

• Marre76

Vi skrev nog samtidigt, klistrade in dig.

Nu börjar vi om på en liten mamma-barn lista igen.
    Dom som vill vara med skriver sitt nick+riktiga namn å barnets eller barnen vid flera om man vill.
    Skriv INTE hur gammal barnet är utan när det är fött.
    Sedan får man gärna skriva vart ,man bor,ålder m.m.
    Kommer lägga till listan i trådstarten om nån vecka.

Marie(Engel27)27 år med Milo(2/12 2006)och Leo 6 år. Bor i Mölndal med min sambo Daniel

Beatrice (Mia Wallace) 28år med Inez 26/12 2006. Bor i Kallebäck med min man Thomas

Erica(Celiniz)24 år med Celina 14/9 2006. Bor i Billdal med min sambo Samuel.

Marlene(Marre76) 31 år med Marika(25/9-1996) och Lucas(14/12-2006). Bor i Västra Frölunda med min sambo Christian

Annika(arwen80) 27 år med Jonathan 24/12 2006. Bor i Lindome med min sambo Mattias

• Marre76

God morgon eller god förmiddag kanske det är.

Idag var det inget roligt väder att vakna till. Somnade ett i natt och har blivit väckt fyra fem gånger av hund och bebis, är inte den piggaste idag.

Tror jag skall ta och scrappa lite i mina album jag håller på med.

Nej nu ropar Lucas efter mat.

Ha en trevlig dag och dansa nu ordentligt så att solen tittar fram. Själv skall jag dansa hela vägen till soffan.

Svar på tråden Gbg´s lattebarn bäst före efter Juli-06 och innan Maj-07