Inlägg från: MariaNylander |Visa alla inlägg
  • MariaNylander

Gbg´s lattebarn bäst före efter Juli-06 och innan Maj-07

Tack....herregud...jag vart änna rädd för vad som hände med vår tråd! Skall du lägga upp alla namn eller får man börja med att ansluta sig igen.....?

• MariaNylander

Tycker jag med så blir den mer aktuell!

Skall du skriva längst upp igen eller?

• MariaNylander

Picknic i slottskogen måndagen den 4 Juni kl 11.00 Vegagatan.
    Vi har picknik om vädret tillåter,annars avblåser vi redan på söndagen om det verkar bli dåligt väder. I sådanafall så fikar vi på något fik istället. Obligatorisk promenad naturligtvis

Marie och Milo (Leo om det blir picknik)
    Lisa och Maja + ev en ickeFLare
    Emma och Martin
    Marlene och Lucas
    Susanne och Elin (om picknick och inga löpska tikar även Dibblo)
    Erica och Celina
    Jonna, Milian och Sessan
    Maria och Elias

• MariaNylander

Ville bara säga godkväll och i sinom tid även godnatt alla härliga mammor och barn i vår "nya" goa tråd:)

• MariaNylander

Godmorgon tjejer...

Oj, då vilken dunder salva det höres att vara! Herregud den skall bli spännande att prova! Man kanske får sig en tur till månen och tillbaka nu då....i extra fart;)
    Härligt Bea och Jonna att ni delar med er av tipsen...fortsätt så! Vi kan vara eran panelhörna som provar allt ni rekommenderar!

Och så var det picknick korg...Ja, det blir nog en pasta sallad för mig med kyckling och gottiga grönsaker, eller en go grovis macka med kyckling/curry röra.....och ngt drickbart...och filt:)

Herregud Bea....hälsar dom nu i kassan på Liseberg, eller?!

Jossa har också träningsvärk fast i mina små/dolda triceps....fasiken så svag man är, trodde skivstången skulle ramla över huvudet:) på träningen igår....och nu känns det!

Fredag, härligt!
    I dag blir det ett besök hos f.d svägerskan och hämta hem lite barnleksaker som hon lånat av mig som Amanda hade när hon var liten så Elias blir nog glad i eftermiddag:), en tur till Backaplan och handla lite byxor till Elias (om jag hittar ngt) och sedan blir det 60 min spinning (cyklar väl ca 2,5-3 mil då)..
    Och myskväll i soffan framför tv:en....

• MariaNylander

Åsa

Supelycka till med allt fixande i dag och ha en riktigt mysig dag i morgon med familj och vänner!

Kram Maria

• MariaNylander

Susanne...

I hamn 2 timmar eller seglandes på det blå i 2 timmar...klart du fixar:) Vi skall också tillbringa stor del av sommaren på segelbåten fast på ostkusten (Sthlm)..och motorbåten på västkusten!

Jag tränar 3ggr/vecka på friskis (har 50 meter dit från lgh) och jag tränar 2 ggr på kvällen när sambon kommit hem och en dag på dagen och då kommer min mormor och morfar hit och passar Elias.

Friskis har barnvakt men först från 1 år!

• MariaNylander

Nu börjar vi om på en liten mamma-barn lista igen.
    Dom som vill vara med skriver sitt nick+riktiga namn å barnets eller barnen vid flera om man vill.
    Skriv INTE hur gammal barnet är utan när det är fött.
    Sedan får man gärna skriva vart ,man bor,ålder m.m.
    Kommer lägga till listan i trådstarten om nån vecka.

Marie(Engel27)27 år med Milo(2/12 2006)och Leo 6 år. Bor i Mölndal med min sambo Daniel

Beatrice (Mia Wallace) 28år med Inez 26/12 2006. Bor i Kallebäck med min man Thomas

Erica(Celiniz)24 år med Celina 14/9 2006. Bor i Billdal med min sambo Samuel.

Marlene(Marre76) 31 år med Marika(25/9-1996) och Lucas(14/12-2006). Bor i Västra Frölunda med min sambo Christian

Annika(arwen80) 27 år med Jonathan 24/12 2006. Bor i Lindome med min sambo Mattias

Maria (MariaNylander) 34 år med Elias 4/11 2006 och Amanda 13/10 1998. Bor på Eriksberg med min sambo Kent.

• MariaNylander

LitenJag
    Oj, vad härligt med Greklands semester! Rekommenderar att du tar med myggnät till resesäng(eller tillvuxen säng som hängs på en krok i taket, så klart ovanför sängen)...!De har faktiskt Pampers i mataffärena!
    Välling/ersättning eller burkmat om det nu används(tittade inte på ditt barns ålder)! Näsdroppar/näsfrida/temp och alvedon bör du ju ta med dig!STOR handuk att lägga på parasollen på stranden, solen går igenom(en parasoll är bara 10 i solfaktor).

Ha det SUPER trevligt och skriv igen när du är tillbaka!

• MariaNylander

Elias blir 7 månader på måndag 4/6...

Svar på tråden Gbg´s lattebarn bäst före efter Juli-06 och innan Maj-07