• jossa8

Gbg´s lattebarn bäst före efter Juli-06 och innan Maj-07

Nu har jag oxå hittat hiiit!!!Har ont ihela kroppen efter att ha grävt i rabatterna hela dagne..Fy vad envis man är! Ska göra allt själv,livsfarligt att vänta tills mannen kommer med musklerna.Men fint blev det med en massa blommor...Tog även en sväng til HM outlet i borås,ingen större hit...

Jonna<<Vad är det för kräm du å Bea pratar om?Är det någon som gör en ugn och snygg???

Som sagt har ju inte varit på picknick innan och är inte så bra i köket så jag tar GÄRNA lite goda tips om vad man ska ha med...Man kanske ska köpa en DUNDER macka på Subway???

Ha en toppen kväll å sov så gott...KRAM

• jossa8

Hmmmm låter mysigt!!!!Kanske man ska införskaffa....Men det brukar ju "gå" ändå...Vi kaske skulle gå på studiobesök....

• jossa8
    Nu börjar vi om på en liten mamma-barn lista igen.
    Dom som vill vara med skriver sitt nick+riktiga namn å barnets eller barnen vid flera om man vill.
    Skriv INTE hur gammal barnet är utan när det är fött.
    Sedan får man gärna skriva vart ,man bor,ålder m.m.
    Kommer lägga till listan i trådstarten om nån vecka.

Marie(Engel27)27 år med Milo(2/12 2006)och Leo 6 år. Bor i Mölndal med min sambo Daniel

Beatrice (Mia Wallace) 28år med Inez 26/12 2006. Bor i Kallebäck med min man Thomas

Erica(Celiniz)24 år med Celina 14/9 2006. Bor i Billdal med min sambo Samuel.

Marlene(Marre76) 31 år med Marika(25/9-1996) och Lucas(14/12-2006). Bor i Västra Frölunda med min sambo Christian

Annika(arwen80) 27 år med Jonathan 24/12 2006. Bor i Lindome med min sambo Mattias

Maria (MariaNylander) 34 år med Elias 4/11 2006 och Amanda 13/10 1998. Bor på Eriksberg med min sambo Kent.

Jonna (Minimilian) 23 år med Milian 10/9 2006. Bor i Kullavik med min sambo Sanharib och vår blandrastik Sessan.

Lisa (Skräpet) 29 år med Maja 10/2 2007. Bor i Tynnered med min man Christer.

Tenna (TeeTee) fyller 30 år på midsommardagen (eek!) med Viggo 22/11 2006. Bor i Tynnered med min man Fredrik

Susanne (Susanne72) 35 år med Elin 8/12 2006, Julia 10/12 1995, Linus 21/4 1999. Sambo med Erik i Björlanda. Har en blandras-vovve Dibblo.

Malin (MB73) 34 år med Alfred 23/12 2006 och Alice 30/11 2005. Sambo med Ludvig i Mölndal.

Jossie (Jossa8)27 år bor på hästgård i härryda med maken Stefan och dottern Maya född 11/1 2007
  • jossa8

Man kan inte vara borta en hel dag från er, det händer sååå mycket så man orkar knappt läsa ikapp....Kul!!!

idag har jag JOBBAT hela dagen, mannen är sjukskriven så jag fick rycka in en stund.Ganska kul att komma bort lite men jag trivs hemma som fisken i vattnet.Längtar inte tillbax till jobbet...Men jag tycker att det är toppen att man kan dela på det om man vill.Men här blir det nog att jag blir hemma.Vad händer med våran tråd när alla börjar jobba????

Säger HEJ till alla nya mammor och barn,kul att vi blir fler och fler!!!

Åsa lycka till imon på dopet, hoppas att det blir bra!!!

Ha en toppen kväll alla,nu ska jag lägga mig på soffan å dega.Är såå mätt efter en stor skål med räkor.MMMMMMM gotti gott gott!!

• jossa8
    Picknic i slottskogen måndagen den 4 Juni kl 11.00 Vegagatan.
    Vi har picknik om vädret tillåter,annars avblåser vi redan på söndagen om det verkar bli dåligt väder. I sådanafall så fikar vi på något fik istället. Obligatorisk promenad naturligtvisGlad

Marie och Milo (Leo om det blir picknik)
    Lisa och Maja + ev en ickeFLare
    Emma och Martin
    Marlene och Lucas
    Susanne och Elin (om picknick och inga löpska tikar även Dibblo)
    Erica och Celina
    Jonna, Milian och Sessan
    Maria och Elias
    Lina, Thea och Arwen
    Åsa och Rasmus
    Bea och Inez
    Jossie,Maya och hunden Donna
  • jossa8

Grattis Emma på den stora dag!!!

Ja vad härligt det är i solen,jobbigt bara att man sliter ut sig.igår grävde jag upp buskar i trädgården och flyttade dom.Grävde ner nya å planterade lite,kan lugnt säga att man känner att man lever...idag har vi stolpat en hästhage,sååå jälva tråkigt!!!å nu ska vi sätta i båten,gött!!!

Verkar som ni andra haft en lugn å skön helg,ska kanske sälja dom där fyrbenta odjuren å flytta till stan så man hinner njuta...

Hur mår du idag Jonna ?? Trött i huvudet eller???Här blev det bara ett halvt glas vin igår.Dåligt!!!

Syns imon alla glada..Solen skulle ju vara framme så det blir helt perfekt....

• jossa8

Hej jag tänkte ta med mig min vovve om det är OK för alla.Sen va det en tjejkompis som oxå har barn som GÄRNA ville följa med.hoopas att det va OK!!!!Vad många vi blir,kul!!!Vi kommer garanterat ta upp hela slottskogen.....Nä nu ska jag hoppa in i duschen sen bär det iväg till affären.Har ni några bra förlag på vad man ska ta med imon???

• jossa8

Morgon, ha ha jag blev först nu när MariE lämnat oss.Hoppas ni sovot gott alla och TACK för en super go pick-nick igår....

Jonna<<frisk idag va?Inte kul att vara dålig!!
    Lina<<Förlåt om vi skrattade åt dig,men det va så KUL!!!!Hoppas iaf att det är bättre idag....

Bea<<Ha en toppen dag i tvättstugan,när kan jag komma med min tvätt??

Åsa<<Kan ju inte riktigt säga:Ha det så trevligt men jag hoppas att det blir OK!!
    Skräpet<<Kul att hon gillade simmet, min Maya hatar verkligen att bada!!!
    Marre<<Härligt att han va så duktig på BVC igår!!!
    Susanne<<Hoppas det löser sig med bilderna.så vi alla kan smyga in i ditt liv!!!
    mairE<<Där fick du ditt E på slutet, hoppas att du får en toppen resa.Vi kommer sakna dig!!! 

• jossa8

Morron..Vilken HELVETES dag jag hade igår.Börjad med att dom va här och tömmde vårat avlopp å "råkade" spruta ner vatten i proppskåpet så det poffade....Hade inte någon el på hela dagen.ringde runt som en GALNING till alla elektriker tills det löste sig.

Sen skulle jag köra en maskin disk,tror ni inte att det blivit fel på den jävla maskinen så allt vatten har stått å runnit ut under golvet i köket.Helt otroligt!!! Så nu har jag inte något köksgolv och en STOR fläkt på där ute som surrar hela natten...Blir man galen eller???

Maya hade en dålig dag igår å ledsen HELA dagen, tror att allt som kunde gick fel igår...Hoppas på en bättre dag idag...Nuska jag dricka upp mitt kaffe sen ska jag ge mig ut på en morgontur med hästen...maya å stefan sovere fortfarade.....

• jossa8

Träff tisdagen 12/6 utanför Hagabadet kl 11.00
    Vi tänkte träffas utanför Hagabadet på tisdag för att ta en liten promenad i Haga och fika på något mysigt fik. Vi träffas utanför den stora ingången.

Marie och Milo
    Bea och Inez
    Jonna och Milian
    Åsa och Rasmus
    Emma och Martin
    Susanne och Elin
    Maria och Elias
    Lisa och Maja
    Jossan och Maya

Svar på tråden Gbg´s lattebarn bäst före efter Juli-06 och innan Maj-07