Inlägg från: drSteffo |Visa alla inlägg
  • drSteffo

min strumpa är borta!!!

mammacatta:
    Eftersom Strumpan är en nationell angelägenhet klassas det som brott mot rikets säkerhet.
    Du får jättegärna höra dig för bland dina kontakter i syföreningen, all hjälp välkomnas varmt! (var är alla människor i Ockult-formet när man behöver dem?)

• drSteffo

Tjej 83 skrev 2007-05-31 22:29:48 följande:

haha de va den fulaste strumpa jag sett.. sorry..tyvärr hinner ja inte hjälpa till o leta. men lycka till
    Usch vad hjärtlös och hemsk du är!
  • drSteffo

Tack LillaEllan, det värmer!

• drSteffo

mammacatta:
    Jag har alltid vårdat mina strumpor på ett bra sätt. Inte tvättat vid för höga temperaturer, rikligt med mjukmedel mm.

Tjej 83:
    Så ser herrsockar ut som har stil och klass. Inter Sport-strumpor går inte så bra ihop med svart kostym.

LillaEllan:
    Är det sant? Det kan vara min Strumpa! Be honom/henne kontakta polisen med fullständiga uppgifter, såsom linjenummer, tidpunkt mm.

• drSteffo

LillaEllan:
    Media är redan indragna. Aftonbladet och Expressen kommer placera bilder på Strumpan på sina löpsedlar imorgon och hela Sveriges journalistkår samt en rad utländska medier kommer närvara vid en presskonferens under morgondagen.

• drSteffo

Ni får ursäkta. Jag måste omgående åka in till Centralen för att leta efter Strumpan. Stort tack för tipset LillaEllan! Återkommer under morgondagen med mer information!

• drSteffo

Suri:
    Självklart har jag hört med de andra kläderna. Alla förnekar brott. Självklart har jag gjort ett misstag när jag lämnade Strumpan ensam och det kommer alltid finnas med mig. Men det viktigaste just nu är att Strumpan kommer tillbaka hel och ren.

ChristineKleven:
    Den var ju inte det. Använd två gånger bara!

Det är för övrigt stora grejer på gång nu. Jag återkommer med närmare information under eftermiddagen!

• drSteffo

LillaEllan:
    Det var tyvärr inte min Strumpa. Däremot såg jag ett gäng tubsockor som stod och sniffade svart skoputs. Var är världen på väg?

• drSteffo

SandraJ:
    Polisen har kunnat utesluta Tumlaren som misstänkt.

• drSteffo

Mrs Kaffelatte skrev 2007-06-01 17:20:24 följande:

Men jag blev lite förtvivlad över bilden med kidnapparen.. Vad har de gjort med herr Mössa?? Han är ju helt stympad...
    Polisen har vidarebefordrat bilden till ett brittiskt laboratorium som konstaterat att inte rör sig om en söderklippt mössa, utan en inköpt balaklava (rånarluva). Inga mössor har som tur var skadats.
  • drSteffo

Stort tack LillaEllan!
    Alla bidrag kan sättas in på Plusgiro 629 32 70-2

• drSteffo

Alla bidrag tas emot med exponentiell tacksamhet

• drSteffo

mammacatta:
    Att försätta byrån i blockad låter verkligen jobbigt. Polisbrutalitet är härligt

Dino78:
    Polisen har redan undersökt Slipsen. Som jag skrev tidigare så fanns det bildbevis för att slipsen inte var närvarande vid kidnappningen: www.filmhai.de/kino/kinoplakat/bilder_0009/rambo_2/gallery1/rambo_001.jpg
    Man har också kontrollerat lagtillhörighet. Tydligen hade Slipsen gått på 3 matcher i år, och är därför utesluten som djyrgårdare. Man tittade även efter spår av THC och amfetamin vilket saknades, och däför var Slipsen utesluten som bajare också.

Mian1, mamatobe81:
    Det är klart att jag skäms. Men jag tycker inte att jag förtjänar ett livslångt straff till följd av några minuters oaktsamhet

LillaEllan:
    Vi har fått ihop nästan 200 000 kronor. Men vi planerar att sälja intima bilder på Strumpan och Slipsen till Fibban för att dryga ut fonden.

• drSteffo

Utredningen befinner sig just nu i ett väldigt kritiskt skede. Jag har belagts med yttrandeförbud i frågan (slut på inspiration).

• drSteffo

Halvporrigt är alltid bra! Men jag vet inte riktigt om jag är redo att träffa en ny strumpa så snart

• drSteffo

Pruppfia:
    Nejdu! Det är strumpeförnedrande och vedervärdigt! Hur kan man ens tänka tanken att gå till en glädje-strumpa?

Svar på tråden min strumpa är borta!!!