• 2xRed Ass

    Blivande pappor II

    Forsätter Bilvande pappor tråden som har gått ut på datum..
    Skriv gärna om ni väntar barn

    Vart bor ni?
    När är BF?
    Ålder?
    osv..

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-27 11:43:51:
    Glömde att skriva när vi skall ha osv. :-P

    BF: 15 Augusti
    Ålder: 26år
    Bor: Örnsköldsvik

  • Svar på tråden Blivande pappor II
  • 2xRed Ass

    Bor : Örnsköldsvik
    BF : 15 Augusti (Fast jag tror vi får tidigare)
    Ålder: 27 i år

    Kuriosa:
    Har genomlidit 2st missfall, men är nu på rätt spår. I Skrivande stund är vi i vecka 30. Det känns ofattbart spännande att bli pappa och jag längtar tills han kommer ut.
    Jag vet att det är en han då vi redan tidigt i denna graviditet
    bokande ett UL på Mama Mia Kliniken i Sthlm för ett extra UL, fick då även veta könet; en pojk.

    Grattis till alla er andra som ska ha barn!

  • flowerbranch

    Bor: Säter

    BF: 24augusti, tror på senare..

    Ålder: 23

    Vi är 99% säkra på att det blir en pojke(dom sa det på UL iaf) och jag hoppas verkligen på det! Det räcker med envisa kvinnor i den här familjen =)

  • 2xRed Ass

    Välkommen, hehe, envisa kvinnor? finns det någon annan form av dem?

  • AnDan

    Vi blivande pappor bor i Stockholm

    BF: 21 November

    Ålder:30 och 39

    Vi är två killar som skall bli pappor. Vi har inte tagit reda på könet än, men vi vill veta!
    Att ha mamman så långt bort kan vara lite jobbigt, och det kan få detta med graviditeten någonting svårt att förstå! Men vi är mycket förväntansfulla, men samtidigt känns det som om vi har ett hav av tid framför oss!!!

  • 2xRed Ass

    Andan:
    Jag kan rekommendera Mama Mia kliniken på Karlavägen om ni vill veta, jäätebra barnmorska och jättefin klinik!

  • Johan

    Bor : Lidköping
    BF : 21 december  
    Ålder: 34 år

    Pappa?! Jag?! Jo, jag antar det. De säger så och vi har sett det lilla hjärtat ticka och fästmön säger att hon mår illa osv. Men det är svårt att förstå när man vi hållt på i fem år med att försöka bli gravida... Men det blir kanske mer verkligt när magen blir lite större osv?


    Om inte du är vänlig är chansen liten att andra är vänliga mot dig
  • 2xRed Ass

    Känns ganska overkligt att man ska bli pappa, förstår nog inte den fulla vidden av det förrän bebisen är ute!

  • Myten

    Bor : Köping
    BF : 20 oktober
    Ålder: 31 år

    Olivia född 060503 blir storasyster, så det blir till att hitta en bra syskonvagn och inse att baksätet i bilen inte längre är till för vänner som ska åka med. :o)

Svar på tråden Blivande pappor II