• Angel in sight

Vad gav ni era män i 30-års present??

Min sambo fyller år snart så jag söker inspiration här! Vi ska ha barn snart (bf 6 juni).. Ville helst ge en upplevelse / resa med mig men när bebis är liten fungerar ju inte det och man kanske inte vill få en 30-års present (resa) som vi ska göra om ett år..?

Vad gav ni och vad anser ni om en present som inte kan användas nu?

• Svar på tråden Vad gav ni era män i 30-års present??
  • Fruochmamma

Min sambo fick köra Ferrari med instruktör på Mantorp Park vilket han efter 2 år fortfarande pratar om.

• Vombell

Ett fallskärmshopp! Mina föräldrar köpte filmningen av densamme till honom Var uppskattat.

• AnnaLilja

Har samma problem. Min kille fyller 30 år om två månader. Hittils har jag ialla fall beställt en skräddarsydd skjorta åt honom på www.tailorstore.se . Billiga skräddarsydda skjortor som man får designa själv.
    Kolla in sidan www.liveit.se . Där finns massa roliga upplevelser att ge bort.

• Pirum

Min sambo fick en ny cykel. Det var något han verkligen behövde och ville ha så det var rätt enkelt.

• Fruochmamma
    Angel in sight skrev 2007-06-01 10:42:39 följande:
    kikki06= vad kostade det och vilka har hand om det?
    Det kostade cirka 5-6'000:- för en körning med instruktör, lunch, genomgång osv beroende på vilken bil man valde.

Det är Mantorp Park som har hand om det (http://www.motorevents.com/motorevents/) men jag hittar faktiskt ingen info om precis detta på deras hemsida. Ring dem och kolla .. de kanske inte har det längre?! Men de har andra körupplevelser/kurser som kanske är intressanta.
  • mrs christin

Gav honom en riktig dykarklocka, han använder den varje dag. KAn tilläggas att dykning är vår största hobby

Svar på tråden Vad gav ni era män i 30-års present??