• Dino78

Äger du en (eller flera) DATE (deon/parfymen)

MInns att jag hade dssa när jag var typ 12-13 år men sen har jag inte sett dom och trodde dom var utdöda. Men så såg jag dom på Överskott och luktade på dom och en (Love) luktade så gott att jag köpte mig en flaska

DIF i själ och hjärta
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Äger du en (eller flera) DATE (deon/parfymen)
  • bozzini

Min favorit var Nathalie (rosa flaska). Sen kom nyheten Suzanne (gul/orange) och Nathalie försvann ur mitt badrumsskåp. Sen tidigt 90-tal har jag dock inte använt Date.

• Änglatuss

har faktiskt en deo och någon annan i parfym någonstans i badrumsskåpet

• Hallonröd
    Twid skrev 2007-06-01 22:55:05 följande:
    hahah! kanske därför jag är lita konstig idagens läge! efter en lååånge period av date missbruk! yes nu har jag något att skylla mitt dåliga minne på!:P
    *Hahahaha*....
    // Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
  • Alvi

Ja, en, brukar använda den när jag ska ta mig en "turkdusch".... (Hoppas ingen tar illa upp... )

Saknar den oranga MYCKET... Den doftade ljuuuuvligt...!

• Biba

Åh jag hade glömt dem!! Vilken nostalgi! Nej jag tror npg jag skall köpa mig en flaska för skojs skull!!!

• Millan83

Ååå de var otroligt mysiga! Gillade Pamela och Nicole bäst. Fick ett ex av Suzanne också, men den tyckte jag luktade för mycket tant så den fick mamma! :P

Sen kom flera, typ en gul.. De här nya som finns nu luktar inte lika gott! Vore superkul om de kunde komma tillbaka! Jag skulle nog nostalgiköpa ett par!

• DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll

inte sedan 12 års åldern

Våga Vägra Vara Viktig
  • enlitenbitkaka

Hade ALLA Date-dofter när jag va yngre....sen dog det ut. Snokade dock runt bland syrrans saker (15år) och hittade en Date Love och Herregud! vilka minnen den frambringade...så numera är jag stolt ägare till en Date Love. Min vardagsparfym som jag splashar på när jag vill va sportigt fräsch

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Asereht

Nej, njet zipp, nada inte sedan jag var tonåring. *ryser*

♥ Grabbarna Bus och Syrrans Mamma ♥
Svar på tråden Äger du en (eller flera) DATE (deon/parfymen)