• time

vad vill ni helst ha.. pojke eller flicka?

alla vill ju självklart ha ett friskt barn, men vad vill nu helst ha?

Själv så när andra frågar så säger jag ju själv klart att ett friskt barn men drömmen sen jag varit liten är en liten flicka, är därför 100% säker på att det blir en pojke. men glädjen är kommer vara lika stor vad det än blir.

♥ PLUS 5/4 - BF ca 8 dec ♥
  • Svar på tråden vad vill ni helst ha.. pojke eller flicka?
  • Leia81

jo ett friskt barn vill man ju få. men jag har oxå haft den drömmen sen jag va liten att jag vill ha en flicka för jag ville alltid ha en lilla syster men fick ingen =) alla dessa flick kläder e ju så söta men såklart blir de en pojke så spelar de ingen roll...

• gambia90

Innan jag blev gravid så ville jag ha en flicka men ända sedan jag blev gravid så har den enda tanken varit- bara det blir ett friskt barn....Så själva önskedrömmen om en flicka försvann :)

• Leia81

va hos en spå man för 1 mån sen o han har aldrig träffat mig, så fort jag satte mig ner så sa han, -du e gravid o ska föda om 6mån o du får en frisk pojke....jag höll på o svimma...hahaha. hur kunde han veta de...så sjukt de där

• bebbis07

Vi skulle tycka det var mysigt med en tös först....men det spelar naturligtvis ingen roll!
    Tycker att det känns som om jag väntar en kille!!

• marie1973

Alla vill ha friska barn och denna gång vill vi ha en pojke för vi har en dotter redan. Känslan är att det blir pojke men man kan inte veta till 100% förrän bebis är ute. Blir det en flicka blir vi glada iallafall för då får vi de två barn vi önskat oss.

• Beautyflie

Flicka, eftersom min sambo redan har två pojkar. Det känns dock som att det är en pojke

• Julia76

Har en pojk innan och väntar nu nummer två som är en flicka...
    Alla förväntar sig att vi måste vara överlyckliga som får en av varje....Fattar inte varför! Skulle bli minst lika glad för en kille till.
    Varför tror alla att man helst vill ha en av varje. Det gör mig irriterad.
    När någon frågar vad vi skall få nu och jag säger flicka så blir alltid reaktionen Åååååhhhhh Vad roligt....Men vad Fan!!!! Hade dom sagt att det va tråkigt om det va en pojk eller?? Nä knappast.

• ThisBabyHasATemper

Innan ville jag absolut ha en kille. Nu känns det som om det är en tjej och hoppas på att jag har rätt.

• maja 81

om man kunde välja så först en kille, sen en tjej :)

Svar på tråden vad vill ni helst ha.. pojke eller flicka?