Bada naken på sommaren ?
Har aldrig vågat själv men....
Brukar ni bada naken på sommaren ?
Om ni brukar det, gör ni det vid en enslig sjö eller vid ett nakenbad ?
Har aldrig vågat själv men....
Brukar ni bada naken på sommaren ?
Om ni brukar det, gör ni det vid en enslig sjö eller vid ett nakenbad ?
Vid en enslig sjö kan vi göra det, men nakenbad har jag inget intresse av att besöka. Det är ju mycket skönare att bada näck dock. Gärna en sen sommarkväll.
Är man ensam vid en sjö så finns det väl ingen anledning att ha kläder på sig.
Ja, det är ett MÅSTE att göra -varje sommar! I havet, på kvällen. Att gå till ett särskillt naken bad är jag inte intresserad av...
Om du är blyg och absolut inte vill bli sedd naken, så prova att simma ut en bit och ta av dig badkläerna med kroppen dold av vattnet. Lite trixigt att man måste hålla i dem medan man badar men det skulle jag tycka vara värt det! Inget går ju upp mot den totala frihets kännslan!
Men nakenbad då??? Vad tycker ni om det?
Det är väl okej för den som har behov av att vara naken. Det är ju bättre att vara det där alla är det än att uppröra människor som tycker det är fel.
Jag badar nästan alltid naken på sommaren... trasslar bara in mig i bikinin...hehe...
men de brukar ju bli på kvällen eller på en strand som de inte är nåt folk på som kan ta illa upp...
man får ju tänka på att ingen ska kunna ta anstöt av ens "uppträdande"...
Bada på bara!
Jag var på ett typ nakenbad en gång på Gran Canaria...det var bara en massa bögar där;/ Sedan så råkade jag komma till en nakenstrand i sverige en gång...där var det bara en gammal gubbe...också jag! - Inte så mysigt. Men skönt var det ju...att bada naken menar jag (även om det var aaaningen kallt just den dagen).
Men det finns väldigt bra nakenbad! Är själv uppvuxen på nakenbad även om jag idag inte hoppar ur badkläderna. Folk har ofta fel uppfattning om att det är perverst och att de människor som badar nakna gör det för att visa upp sig. De nakenbadare jag känner gör det för att de tycker att det är bekvämare. Sedan går man ju liksom inte omkring och spanar på varandra mer än på en vanlig badstrand. Men visst kan nakenbad dra till sig konstiga typer... men det är bara att skita i dem! Det finns ett jättebra nakenbad på norra Öland!
Åh, finns det? Vad heter det och var ligger det? Skulle vara kul...tycker det är skööönt att bada naken på sommaren;) (får man erkänna det såhär?;)) Vill bara inte vara på sådana där konstiga nakenbad utan bara där det är helt okey typer, om ni förstår vad jag menar..
Åh att näcka från en klippa en varm kväll är det bästa som finns ju!!! Gör det dock bara på landet där det inte finns några människor...