vad är detta??
det låter som om det skulle kunna vara en bong, ett slags rökdon som man kan röka cannabis med, går att göra hemmagjorde sånna....
det låter som om det skulle kunna vara en bong, ett slags rökdon som man kan röka cannabis med, går att göra hemmagjorde sånna....
låter ju skumt...¨å värt att kolla upp va...
men avgör själv om du vill ringa nu eller vänta till imorrn.
tycker du att det rä hemskt obehagligt kan du ju ringa securitas å prata med dem först så får de avgöra om de ska komma eller...
Är förmodligen någon slags droger. Varför annars bränna folie? Om du tror att det är pojkens kanske du ska ta kontakt med hans föräldrar? Har du bra kontakt med dom? Om det var min son hade jag efinitivt velat veta det så snart som möjligt.
Jag hade nog tatt flaskan i handen och gått in till grannen och sagt: "Ursäkta men jag hittade denna i vårt förråd och undrar vad och vems det är" de uppskattar nog det mer än att du ringde polisen!
kan vara en bong som vissa har skrivit, till maja, men då har jag för mig att vattnet inte ska vara genomskinlig.
men det kan även vara opium eller rök heroin! Opium har en ganska "söt" lukt av sig som stannar kvar länge i området!
bra att du ringt in det!
nu har jag inte läst varenda beskrivning, men en hemma gjord bong med pet flaska borde väl även ha ett hål i eller hur? och inte en bränd aluminium? För så var det sist jag såg en "cola" bong! var ganska lik vattenpipa med ett hål vid sidan! antar att man kan göra det på olika sätt!
Ung? Inte börjat gymnasiet än? Jag började dricka och röka när jag var 12 år. Sniffade allt ifrån lim till tändargas när jag var runt 15-16. Så nog kan det vara grannpojkens flaskor.