Alla som kämpar och längtar efter första barnet! Tråd 3
Hej jag har också hittat hit tack Sunny79
Hej jag har också hittat hit tack Sunny79
tomcar1
Att måsta vänta och slås med läkare för att få som man vill är inte ett dugg roligt.
jag sitter och väntar på den 13juni.
då det ska avgöras om jag kan få barn överhuvutaget känns tungt att behöva vänta.
Men har man väntat 3år kan man vell vänta lite till.
Hej
Här där jag bor är åldern för att få genomgå utredning 23år och manen få inte ha fyllt 40 eller något sånt är inte hundra säker på manens ålder men för tjejer gäller 23år.
Men jag och min man fick inte hjälp fast vi sökt länge för en vi gifte oss då kunde de plötsligt hjälpa till.
Så det är så olika.
till lägg till mitt förra in lägg.
När vi började söka hjälp hade vi bott i hopp i 7år.
Så jag tycker ju redan där att man kan säga att vi hade ett fast förhållande.
Hej
Jag tycker att äggtesterna är bra jag har använt dem flera gånger och de verkar stämma.
Skrattigtjej
Stå på dig så där kan de ju inte göra!!
Hej
Jag tycker att äggtesterna är bra jag har använt dem flera gånger och de verkar stämma.
Skrattigtjej
Hej
Skrattigtjej
grattis hw!!!!!!
Hej
Jag har fått mens idag.
Det känns lite surt för på onsdag ska jag ju på IVF-kliniken för läkarundersökning känns inte så kul när man blöder som mäst men har man väntat i 3år kan man ju inte backa nu.
Nervöst.
Grattis Alwilda!!!
Hoppas du kan sprida lite tur till mig också.
Jag ska ju få besked om jag kan göra IVF imorgon så håll tummarna nu att det går.
Hej
Nu har jag varit hos IVF det gick både bra och dåligt.
Man tror att det kan vara möjligt att göra ett IVF försök till hösten.JIIIIIIIIIIIIIIIIIPPPPPPPPIIIIIIIIIIIIII
Men man hittade att jag hade högt prolaktin värde så nu måste jag ta nya prover och så ska man kolla min syn för att förhögt prolaktin kan tydligen påverka synen.
Hej
Hej
Jag har fått ett litet dilemma på halsen.
Jag och min man har fått erbjudande att åka och hälsa på hans bror och sambo över midsommar vilket ju är trevligt men de bor ca 80mil bort plus att hon är höggravid med deras första barn som ska komma i augusti.
Jag har ju just varit och fått veta att de tror att det är möjligt att börja med IVF till hösten om inte mitt prolaktin värde sätter stopp. Men jag känner mig ändå känslig på denna punkt och tanken att se deras lycka om så bara för 3-4 dagar känns jobbigt.
Många har fått barn runt oss och det har gått bra men när det gäller min mans bror är det som att det gör extra ont jag vet inte varför?
Men de vet ingenting om vår kamp ska jag berätta eller vad ska jag göra?
Hej
Här åkts det bort över midsommar
vad gör ni då?
Sootie
Party det låter trevligt
Hej
Vi ska och hälsa på min mans bror jag intalar mid själv att det ska bli roligt.
Tråts hans mycket höggravida sambo.
rhu grattis!!!!!!!!!!!!
Hej tittar in hälsar på alla nya och gamla skrivare
skrattigtjej
Här står allt stilla i väntan på att alla läkare ska ha haft semester klart.
Två av min mans bröder ska ha barn nu när som hälst och det känns lite tungt den första ska ha den 25aug och den andra ska ha den tredje oktober. Så dt svider lite i hjärtat.
Har inte fått någon behandling för mitt höga prolaktin värde heller så allt känns ganska tungt just nu.
Försöker se fram emot graklands resa i spetember.
Hej tittar in