Vad är ert absolut bästa köp?
Är bara lite nyfiken på vad ni anser vara ert absolut bästa köp till era små älsklingar. Själv skulle jag nog säga att det var gåstolen.
Är bara lite nyfiken på vad ni anser vara ert absolut bästa köp till era små älsklingar. Själv skulle jag nog säga att det var gåstolen.
Röstade på gåstolen, men babysittern va okså ett kanon köp tycker jag!
babygymmet fattar jag inte ens att man la ut så mkt pengar på
Jag röstade oxå på gåstolen. Simon använde den väldigt mycket eftersom att han var inte nöjd med nåt annat. Babysittern var bra i början.
Babysitter helt klart. Den använde från det att Cicci var ca 4 veckor till hon var 11 månader. Ett kanonköp.
Gåstol har hon använt 1-3 ggr typ men det var ingen hit. Som tur var så fick vi gåsittern så vi slapp lägga ut pengar på det.
Babygymmet använde vi, synd att det används bara en liten tid.
Svaret blir: Babysitter
Helt klart gåstolen... Babysittern var väl ok men gungan, den användes ca 15 gånger.. visst den var väl bra men dotern växte förfort för den....
Röstade på gåstolen, fast babysittern kommer tätt efter
Helt klart bärsjalen. Sonen ville alltid vara med och min rygg klarade inte av att bära honom i babybjörnen, sjal gick dock bra.
Sjalen!
Annat: Bärsjalen!
Babygym - Sonen var helt ointresserad förutom i typ en vecka
Gåstol - Jag är emot gåstolar.
Babygunga - Hade ingen, men hade inte heller något behov.
Bumbostol - Var bra i typ en månad och bara väldigt sällan.
Babysitter - Oslagbar! Vår son åt i den när han inte kunde sitta, han lekte i den, han vilade i den, han sov middag i den, han satt och tittade i den, han fick välling i den, han tröstades av gungningarna i den m.m.. Jag vet inte vad vi gjort utan den! Vi hade en Babybjörn 1-2-3.
På andra plats ligger Bärselen, också fantastisk och funkade bättre än sjal för mig.
Sjalen! Sambon älskar den också.