• Pamela

*Ja nu var jag allt snäll :-) Slänger in

Jag har massa gay-vaenner och skulle inte ha nogra problem som helst! Tvaertom, de gay vaenner jag har aer de mest lyckliga och aerliga maenniskorna som jag har traeffat... inga doliga forutsaettningar for ett barn att vaexa upp i !!

• Pamela

varfor aer alla so fixerade vid vad som e 'normalt'... verkar vara en son j***a svenne sak...

• Pamela

ROKA:

hur forklarar du do att homosexualitet aeven forekommer i djurlivet om det nu inte aer 'naturligt'.... det e ju knappast ett reslutat av miljoforgiftning.

• Pamela

Holler med mamma m naer hon saeger att hon inte forstor debatten, det e ju inte so att homosexualitet smittas...

• Pamela

fast Alskeling sa det baest!

• Pamela

MAHA:

visst aer homosexualitet avvikande men att tro att det aer onaturligt aer fordomsfullt. aennu mer fordomsfullt aer det att tro att de inte kan vara dugliga foraeldrar eller forebilder!

visst aer det kanske ett faktum att nysvenskar aer overrepresenterade i brotts statistiken men att tro att brott har med ras att gora aer ockso fordomsfullt och lika inskraenkt.

• Pamela

Anonym #2170545:

om det nu aer din osikt varfor vogar du inte sto for den, utan aer anonym?

• Pamela

det spelar roll om man e anonym! anonym #2170545 visade tydligt att hon/han aer medveten om att dennes osikt aer politiskt inkorrekt och daerfor inte vogar sto for den eftersom att den aer grundad i fordomar! dessutom aer det inte tillotet att anvaenda sin anonymitet po det viset, kanske daerfor det aer borttaget!

• Pamela

ROKA:

som jag sa innan, visst aer homosexulitet AVVIKANDE men absolut inte inkorrekt eller onaturligt.

ja det moste vara din vaenskapskrets, for jag vaegrar att tro att majoriteten aer fordmsfulla homofober.................

• Pamela

sjaelvklart att det handlar om vilka vaerderingar man vill ge sitt barn, men en persons sexuella laeggning har ju inte med vaerderingar att gora. en homosexuell person kan ju ha samma vaerderingar som vilken annan och att tro att en persons sexuella laeggnig har med vaerderingar att gora aer fordomsfullt, och do spelar fordomar roll!

Svar på tråden *Ja nu var jag allt snäll :-) Slänger in