JennyH: Jag håller fullständigt med dig och jag tycker det är på tiden att fler än jag kommer in i denna tråden och ryter ifrån på skarpen om man så skall behöva bli otrevlig till på köpet. Vi jämförs trots allt på var o varannn sida här fortfarande med incest, sen får de komma och påstå att de gör det för att diskutera blockeringar. Bara en dålig ursäkt och bortförklaring. Klart man blir förbannad! Och det handlar inte om osäkerhet som Fatima säger, tvärtom. De religiösa är proffs på att manipulera med folks hjärnor, vända och vrida på saker till deras egen fördel och sen använder de guds ord som ursäkter och som rättfärdigar deras eget beteende! Jag har respekt för troende som kan tänka själva, men jag har noll respekt för religiösa fanatiker, oavsett om de kallar sig muslimer, jehovas, kristna eller satanister för den delen. Men jag har ju sett en röd tråd följa genom denna långa diskussion och det är att religiösa människor har en syn på saken och alla vi andra en annan och vad säger det? Jo det tycker jag säger allt!!! Sen får ni väl säga att jag har fördomar då, men jag kan säga att jag har sett på nära håll och då menar jag VÄLDIGT nära, vad religiös fanatism kan leda till och hur det kan gå när en religiös människa en dag vaknar upp ur sin koma och skall ut i verkligheten. Då ramlar dennes värld ihop totalt och hur de känner att de levt i lögn och måste bygga upp en ny grund att stå på och med detta kommer skam och skuldkänslor som sitter djupt rotade efter år av manipulerande och ren hjärntvätt "för att en högre makt kallad gud" ser och kommer straffa dig. Detta är så hemskt!!! Hur kan man för den delen pracka på sina barn något sånt här? DET kan jag fråga mig istället för om heterosexuella skulle vara bättre föräldrar än homo. Skall religiösa människor få adoptera?