Inlägg från: lugnåsbo |Visa alla inlägg
  • lugnåsbo

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

åh en ny tråd... jag som letat

Var där i måndags och shoppade upp 3000 kronor..
    Finns lite bilder i mitt galleri, fråga om ni undrar vad nåt kostar...

• lugnåsbo
    Blekingskan 74 skrev 2007-06-08 07:39:51 följande:
    Någon som vet om de fått in UV-dräkter i mindre storlekar till pojkar? Innan hade de från 100 cl men jag behöver 80 cl och de skulle tydligen få in det i juni.
    jag var där i måndags och då hade det inte kommit in, hon sa bara att det skulle komma så småningom.. Ring o fråga
    Moa38 skrev 2007-06-08 07:53:16 följande:
    Hur är det med barnkläder överlag.Var där förra sommaren men det fanns inte så mkt till bebis (strl 80 nu) tyckte jagUV-dräkt. Vad kostar de på Ullared?
    UVkläderna kostar 119:;-
    Tyckte inte det fanns så mycket till min tjej hon har 74 nu, inget som var så bra att jag tyckte det var värt att köpa.. tycket inte barnkläderna är överdrivet billiga faktiskt.
    Jag köpte en del bodys, strumpor, strumpbyxor och fodrat regnskydd.
  • lugnåsbo
    JuniMammaLKPG skrev 2007-06-10 16:23:12 följande:
    livisen: Det var synd... men tack för upplysningen. Tråkigt att de flesta butiker inte inser att det behövs.
    hur stor behöver du, jag är storbystad och har 95 D på min bikini, men du kanske behöver större?
    Den köpte jag på Lindex, brukar finnas några sorter men inte så stort utbud, jag köpte ett linne till som man kan ha över oxå... mycket nöjd!
  • lugnåsbo
    Peak skrev 2007-06-20 18:11:50 följande:
    HEJ på er glada, mamma ska till Ullared imorgon - Nån som har bilder?? Hoppas!!
    jag har bilder
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3