Inlägg från: krinzon |Visa alla inlägg
  • krinzon

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Flaxa 1 - Vad tycker du om BMX sulkyn??? Funderar nämligen på att åka ner imorgon och spana in den. Har du nån bild eller kan du förklara hur den ser ut och vilka finesser det finns? E sååå nyfiken. Vad koster den förresten?
    Vad hittade du mer för kul då?
  • krinzon

Tack för bilden flisansma! Det lutar åt att vi inhandlar en sån nästa vecka, men jag har sååå svårt för att bestämma mig. Har en combi vagn nu och den funkar ju utmärkt men den e ju så tung att släpa med sig hela tiden. Har även kollat på andra sulkysar men då får man ju betala typ 1000 spänn och jag et inte om jag vill det... Ja ja det löser sig nog. Kul att höra att ni är nöjda med BMX sulkysen iallfall!!!

• krinzon

Vad är det ni skriver om en ny barnavdelning? Har hört flera säga det men vet inte riktigt vad det är som är på G... Hade tänkt att åka dit på mån eller tis. Hoppas på att sulkyn skall finnas då. Men vad menar ni med att man kanske missar ngt??? Det vill jag ju inte heller göra!!!

• krinzon

Jag rekommenderar ALLTID att gå en vardag! Men under semester tider så kanske det inte spelar så stor roll...

• krinzon

Har aldrig sett Pilgrim på Ge Kå´s. Om jag hade sett det  hade jag nog köpt en hel del.... Men du kan ju titta in i smycks affären bredvis. Dom kanske har.

• krinzon
    Znuttan6 - Det finns MASSOR av påslakan att välja på! Och fårullsplädar finns det med! Vet inte kvalitén på plädarna men det finns! Och vill du ha täcken, kuddar och filtar till bebisen så finns det med!
  • krinzon
    Behöver lite mer hjälp!

Täcke å kudde till vagn och vagga finns det på Gekås?

Japp det finns det!
  • krinzon

Hej! Har sett att en del av er har inhandlat säkerhets anordningar, typ dörrspärrar osv. Vart hittar man det och fanns det många olika saker att välja mellan?

• krinzon

Kul med shopping! Jag e sååå svis på alla er som varit där nyligen! Får vänta och se hur mycket pengar vi har kvar efter semestern! Flört För om det finns nåt klirr i kassa då så blir det shopping för mig med! Så länge får jag ju nöja mig med att vara här inne och kolla vad ni andra gjort för fynd!

• krinzon

sansen - Jag kan inte se dina bilder!!! Är det så för er andra också eller är det vår dator som krånglar????

• krinzon

Ha, nu kunde jag se!!! Jätte fina saker! Vilken häftig snutte filt! Fanns den i annan färg också?

• krinzon

Jag och kompisen var där med våra barn för några månader sedan. Då var min dotter 7 månader och hennes son 11 månader. Dom satt i kundvagnarna på täcken. När de blev trötta så la vi dem ner och la ett tak över så sov de så i minst 1 timme! Inga som helst problem!!!

• krinzon
    Emma Henrik - Dom hel pyjamasarna utan fot e dom bästa vi inhandlat hittills i natt plagg! Dom e supermjuka och jätte bra i storleken!! Och till ett kanon pris dessutom.
    Vad mycket fint du köpt! Skall ta mig en sväng dit nu nån gång i höst. Lillan fyller ju 1 år i oktober så lite presenter måste ju inhandlas där Skrattande
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3