Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
Det var någon som frågade om mat kedjor utanför Gekås. Och Burger king finns...sen är dt nog "okända" resten vad jag minns...
Någon som vet när barnavdelningen öppnar?
Det var någon som frågade om mat kedjor utanför Gekås. Och Burger king finns...sen är dt nog "okända" resten vad jag minns...
Någon som vet när barnavdelningen öppnar?
Vart på sidan står dt om barnavdelningen de håller på med? Hittar inte.
ok. har hört i slutet av Juni..men man vill ju veta säkert datum så man inte kommer dit o dt inte är klart...skulle ju va trist.
Men dt borde ju stå något när dt är färdigt tycker man.
Men de kanske fixar dt nu i samband med att de flyttar ner en avdelning
Dem har ju redan avdelning med barnkläder barnsaker leksaker etc...men nu ska det tydligen bli en större avdelning
större sortiment...
Ha ha..ja lämna han hemma ska du ju definitivt göra...
Men annars....räkna med 6-8 timmar om du ska gå igenom allt i lugn o ro....
ska du pröva kläder tar dt givetvis längre tid en om du hoppar över den avdelningen
Kan va bra att skriva en lista på vad man behöver annars irrar man bara runt.
gå till de viktigaste avdelningarna först o ta dt mindre intressanta sist.
Ta pauser o drick mkt
Försök hålla humöret uppe...även om dt är svårt...men tanterna är som galna (vi också) och de trängs gärna med vagnarna.
Ställ vagnen någonstans i butiken o gå runt med korg så slipper du trängas med vagn överallt dt tar en evighet att komma fram då.
Sen går du bara till vagnen då o då och "tömmer korgen"
Undvik Lördagar, Löning och barnbidrag då är mest folk....
Passa på soliga dagar då en del kanske stannar på stranden.
Glömde säga...
dt bästa är att gå där inne själv....så slipper man titta på sådant man inte är intresserad och och vänta in sällskapet.
Bestäm en träff varje timme istället o prata eller ta en fika...man hinner mest på dt sättet...
Jag har varit på Ullared många många gånger o min vagn har jag alltid hittat igen... orkar inte släpa runt på den då skulle jag bli galen innan jag kom igenom halva butiken...men visst jag har också hört om de som plockar ur andras vagnar...Hur fräck får man va liksom?
Något nytt ang nya barnavdelningen? någon som varit på ullared idag o sett hur dt ser ut med flyttade avdelningar osv.
Någon som har koll på vad babyskyddet kostade?