Inlägg från: Anna2barn |Visa alla inlägg
  • Anna2barn

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Är det någon som vet om man måste ha en extra madrass i resesängen?

• Anna2barn
    JuniMammaLKPG skrev 2007-06-11 22:15:33 följande:
    Anna2barn: Jag brukar låna en filt hos den vi är hos och vika den och lägga som madrass. Vi har en extramadrass som vi använder om vi är borta en hel natt eller två, annars funkar det fint med en filt.
    Ok, tack. Lägger du den på eller under madrassen som tillhör? Är det onödigt att köpa till en extra madrass till sängen? Tycker det verkar jobbigt att dra med sig en extra madrass om man ska någonstans...
  • Anna2barn
    Pyret 78 skrev 2007-06-16 20:49:09 följande:
    jag har varit i Ullared idag. När jag vaknade i morse kände jag mig som ett barn på julafton. Hittade mkt kläder till min stora kille som drar stl 140. sämre var det med kläder i stl 86/92. där hittade jag nästan ingenting. handlade superbilliga bh:ar till mig för 50 kr/st. sen åkte det ju ner såna där bra-att-ha-saker som man alltid lyckas få med sig därifrån. det var lite rörigt under ombyggnaden när saker och ting inte var där de skulle men jag hittade nästan allt jag var ute efter. stannade till i Gällstad på Lager 157 på vägen hem och köpte det jag inte hittade till lillprinsen. stannar alltid där och handlar upp de pengar som finns kvar.
    Blev lite nyfiken på vad Lager 157 är för nåt? Har aldrig hört talas om det? Vad kan man shoppa där?
  • Anna2barn
    kattengustav skrev 2007-07-05 22:45:55 följande:
    Ja, men jag vet inte hur jag ska göra om jag ska köpa en ny i Ullared eller om jag ska köpa en begagnad. Visst det är några månader kvar, men man vill ju ha allt klart så man inte behöver stressa i sista minut. Lite dumt att Gekås inte har några bilder från affären på sin hemsida.
    Maila till GeKås och fråga om babyskyddet? Om de är testade osv?
  • Anna2barn
    Anna2barn skrev 2007-07-11 15:36:50 följande:
    Vad kostar resesängen? Är den bra? Finns den i olika färger?
    Puffar lite
  • Anna2barn

Har också GeKås nappflaskor och de är inget fel på dem. Köper esskas dinappar till. Funkar kanon...

• Anna2barn
    shqiperi82 skrev 2007-07-17 20:32:47 följande:
    Hej! Finns det vagnar med såna barnstolar där? såna där barnet typ ligger i en bilstol som sitter på shoppingvagnen???
    Det har jag aldrig sett
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3