• Zizter

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

jasså e det här ni håller hus nuförtiden!! snart ska jag göra mitt första ullaredsbesök!! längtar som faaaaaaaaan!!

Vem behöver dokusåpor när familjeliv.se finns????
  • Zizter

men hallååååå e de inge liv i den här tråden längre?  

• Zizter

men då får man skriva hela tiden så alla ser den! hehe... jag är såååååååå lycklig att jag snart ska göra mitt första besök i den där affärn.. fast jag är lite orolig för jag är ju lite shoppingtokig.. å hur ska jag bli när jag kommer till ullared????? läääääääängtar!!!

• Zizter

jaha nu börjar några droppa in!! najs najs.. jaha.. har ni några tips inför en hel shoppingdag där i ullared... ska börja skriva lista på va jag ska kolla om dom har.. men dom har väl de mesta där?  nåt annat man ska tänka på? tips tips tips..

• Zizter

hallå tråden.. alltså finns det märkeskläder där i ullared åxå eller är det bara konstiga okända märken????

• Zizter

charmmiss jo dom har slagborrmaskin där.. köpte en där för 99 kr förra veckan! fast har inte hunnit testa den än.. tror dom hade nån dyrare variant åxå! har bilder i mitt galleri från mitt ullaredsbesök förresten.. så titta där! i mappen "Ullared"

smurfan tänker du på dom där Lundmyr kläderna som det står gullunge på osv.. dom finns inte där.. inte va jag såg iallfall.. men massa andra söta bodysar med text på!! mycket till nyfödda!!

Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3