Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
jag har satt in den vagnen i mitt album nu om du vill se. Köpte vagnen den 25/5, den kostade 449 kr.
Jag är jättenöjd med den
jag har satt in den vagnen i mitt album nu om du vill se. Köpte vagnen den 25/5, den kostade 449 kr.
Jag är jättenöjd med den
jag hade med svårt att bestämma mig för jag ville med ha en lättare vagn att ha med i bilen. Tänkte först köpa en Emmaljunga Scooter men så blev det den här som var 1500 kr billigare. Stor tygkorg under har den med. Min dotter på 1,5 år sitter superbra i den.
Den är helt klart värd varenda krona.
denna vecka håller dom på att flyttar om.
gå in på gekas.se där kan du se alla nyheter m.m.
Så innan midsommar har de lovat att bli klara.
Jag var där den 25/5 och handlade för 5300 och så ska jag dit på torsdag med när vi ändå ska åka till Tylösand så måste jag åka dit med =)
det ska vara www.gekas.se gick inte det förra jag skrev märkte jag
såg nu att det inte stod där om barnavdelningen eller midsommar.
Det var min mamma som hade läst i en tidning om att innan midsommar så ska de ha utökat babyavdelningen.
Vet ej var hon hade läst det, trodde det var på deras hemsida
jag säger bara, SLÄPP INTE VAGNEN det gjorde jag och den försvann när jag var bland gardinerna. Alltså då hade jag gått igenom allt så det var bara att gå ut och hämta ny vagn och börja om igen. Detta var förra sommaren och min karl var med dit för första gången. Han höll ju på smälla av när vi skulle gå igenom allt igen.
I år vägrade han följa med. Det gjorde han rätt i. haha
jag hade med mig frukt till mitt barn när jag hade det med mig.
Annars finns det 2 fik där som ni kan stanna till vid.
jag var i ullared igen och handlade.
Inge vinterkläder ännu och inga julsaker fanns det heller.
Jag har bild på sulkyn på min sida
nu hade de utökat leksakerna och babyavdelningen. Ville bara tala om det =)
Det är fullt liggläge på vagnen ja. Vi är jättenöjda med den för den går väldigt bra att svänga och köra med. Den kostade ju bara 439 kr så det var ju som hittat.
Ellien: När jag var där så var det lite hål i hyllorna bland babyavdelningen. Antar att de håller på fixar plats för andra saker som ska in.
Men om jag jämför med förra månaden och nu när jag var dit så tyckte jag det var mer saker, mkt mera leksaker var det ivarjefall.
Längtar dit igen nu, men jag har bara 52 mil att köra för att komma dit =(
Får bli till jul nästa gång jag åker
Barnvakt såg jag att det fanns 3 olika modeller men vet ej märkena. En kostade 299 kr och så fanns det en för 399 kr såg jag när jag gick förbi.
Barnvagnsleksaker finns med ganska många olika.
jag har köpt det till min dotter i storlek 90, 80 var lite litet. kostade 189 kr för jacka och byxa.
jag har en bild på en av vagnarna med fullt liggläge. Jag skulle ha den som en bilvagn men nu står min andra vagn i garaget hela tiden för den här var superbra och lätt att använda.
jag har den till min 1,5 åring och det fungerar kanonbra