Inlägg från: SötisGittan |Visa alla inlägg
  • SötisGittan

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Å på måndag em till tisdag fm kommer vi va där ;)

Håller på med en inköpslista nu å skriver upp det vi absolut inte får glömma =)))

Men det lär ju gå på några tusen...dessutom ska vi åka utan barn denna gången vilket gör att man kan kika mer i lugn å ro...så det lär kosta....*ler*

Såg nån fråga ang tvättservetter och Natusans har jag köpt förut för typ 19.90 har jag för mig (72 pack).

Snacka om att jag har abstinens...haha...har inte vart där sen början av december....
    Men vi åker nu och sen har vi hyrt hus 3 mil från Ullared i slutet av juli och början på augusti så då lär det bli några vändor till Gekås gissar jag på ;)

• SötisGittan

"Bara" 43 timmar kvar tills jag stiger innanför dörrarna på Gekås...*lääääääääääängta*

Har precis skrivit rent inköpslistan (sånt som vi absolut ska köpa).... ;)

• SötisGittan

flisansma...kanonbra ;) Sticker neråt i landet om en halvtimme ungefär....=))

• SötisGittan

Hemkommen från Ullared och 6000 kr fattigare men massa saker rikare...hehe....

Längtar redan dit igen ;) Blir om ganska exakt 1 månad...men då kommer jag kunna åka flera gånger mellan 28 juli till 4 augusti...sen lär det dröja....

• SötisGittan

Ang bilder...blir inga såna från mig ;) Har dels packat in det mesta där det ska va redan + att jag är alldeles för trött för att orka göra det (om jag nu inte plockat in det mesta...el rättare sagt har sambon gjort det...jag har bara gjort en liten del i det hela...har fortf mina kläder kvar att lägga in i garderoben)

• SötisGittan

Inga overaller inne ännu (var där i måndags å tisdags)...

• SötisGittan
    SötisGittan skrev 2007-06-28 22:20:22 följande:
    Inga overaller inne ännu (var där i måndags å tisdags)...
    Ljuger när jag såg inlägget om att overaller rullades in....

Fel av mig...Det FINNS visst overaller redan nu.

SORRY alla som jag lurade!!

Insåg att jag lider av sömnbrist el nåt ;) Var supertrött igårkväll när jag skrev inlägget....kikade ju faktiskt på overaller men köpte ingen då vi inte tyckte det som fanns var intressant för sonen...
  • SötisGittan

Förra veckan när vi var där gjorde vi av med nästan 6000 på drygt 3 timmar ;)

• SötisGittan

Bara 10 dagar tills jag åker ner till Ullared igen...hihi...var liksom bara 3 veckor sen jag var där sist ;)

Men tokälskar man Gekås så är det ju bara å passa på när man har chansen *flinar*

Har hyrt hus 3 mil från Ullared mellan 28 juli och 4 augusti...sen vet jag inte när jag tar mig ner igen (50 mil nästan enkel resa)...

• SötisGittan

Lördag * 1
    Måndag * 1
    Tisdag * 1
    Onsdag * 1
    Torsdag * 2
    Fredag * 1

Hehehe....så ser gångna veckan ut i antal vändor till Gekås!!!

Vet fortfarande inte hur mycket vi handlat för men ska kika på det imorgon...gissar att vi landade på runt 8000-9000 kanske...=))

Är hemma igen men längtar redan tebax ;) ;) ;)

• SötisGittan
    firepuzz skrev 2007-08-03 22:05:05 följande:
    oj oj varit där en hel vecka...snacka om motion
    Haha....så sant...har varit borta typ 3 veckor och inte ätit så superbra direkt.

Ställde mig på vågen nu på morgonen och har inte gått upp nåt alls ;) Är riktigt förvånad...men skräpmaten och motionen på Gekås och affärerna runt omkring samt till och från där vi parkerat tog säkerligen ut varann =))
  • SötisGittan

Kalla mig konstig men att vara där varje dag Gekås hade öppet i nästan 1 vecka botade mig nog...haha...började fundera nu och känner inget som helst sug efter Gekås för tillfället...är nog galen å har feber el nåt ;)

Fan va konstigt det känns....hahaha....nästa gång jag ska dit (typ juni nästa år) så ska jag shoppa kläder som en tok till mig själv...hihi...för då har jag nog blivit av med största svullnaden efter bukplastiken som skall göras i november - december nån gång....

Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3