Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
Är det nån som har bild och pris på en bmx sulky??
Är det nån som har bild och pris på en bmx sulky??
Är det nån "extra" rea på saker nu när de håller på att bygga om? några vinterkläder ännu?
Åhhh mer till kidsen då vi ska dit då... trevligt
Flisansma: tack för titten på sulkyn... Är ni nöjda med den?, den ser bra ut, är den lätt körd, fullt liggläge??
Vill oxå se bilder... Åker nog en sväng nästa vecka verkar det som..
Såg påslakan det röda med elefanter tror jag det är från liten jag i våras när vi va där (början av mars)
Nu är det bestämmt att det är på måndag vi ska åka...
ska bli så kul, och jag som inte skulle handla nått speciellt utan mest vara sällskap har en lång lista nu
Kul att det finns lite overaller
Ska oxå försöka komma ihåg att ta lite bilder innan allt åker in på sina platser, ska dit på måndag
Vet nån hur utbudet är för kille 92/98? och tjej 62/68?
Ja det är ju lite "dagiskläder" till hösten man behöver, de flesta sommar kläderna har man ju köpt nu.
Låter bra att det finns en hel del i 92/98
I morgon eller ja idag blir det ju... vid 7,30 går färden mot ullared..... trevligt
Nu åker vi strax....
sulkyn som finns att köpa på gekås är det nån som har den till en 2.5 åring funkar den?? det är den med ligg läge jag menar...
Nån som har koll på vad duplo kostar och hur stora förpackningar??
9kärleken6: Är skötväskan liten och smidig eller är den stor? är nämnligen ute efter en liten då man bara ska en runda på stan och bara behöver typ ett ombyte kläder och nån blöja med dig