Inlägg från: Tant Grön |Visa alla inlägg
  • Tant Grön

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Jag ska ner till Ullared om två veckor. Har inte varit där på mer än 10 år så det ska bli jättekul. Ska börja skriva en inköpslista men tänkte höra här från experterna först: Är det någon som har bild på overallerna som säljs där eller som kan beskriva hur de ser ut? Hur är det med höstjackor m.m i stl 92 finns det mycket sånt?

• Tant Grön

Hej!

Alla ni som varit på Ullared nyligen, såg ni overallerna som kommit in? Hur såg de ut?

Fanns det höstjackor?

Ska dit om lite mer än en vecka, nedräkningen har börjat

• Tant Grön

funderare: tack för svaret . Hoppas att de hinner få in overaller och höstjackor tills jag ska åka, känns som man har tillräckligt med sommarkläder till lillkillen.

• Tant Grön

krinzon: jag kan inte heller se bilderna, jättekonstigt

• Tant Grön

hum..då kanske det är min dator som krånglar.
    Ska bli jättekul i Ullared, kommer göra alldeles för många fynd

Amanda skrev 2007-07-13 21:54:42 följande:
    Tant Grön skrev 2007-07-13 21:49:44 följande:
    Vad konstigt!Jag kan se bilderna.På tisdag bär det av till GeKå´s!!!
  • Tant Grön

Tillbaka från Ullared
    Det var jättekul och jag gjorde av med alldeles för mycket pengar.

Har lagt upp bilder på en vinteroverall jag köpte, en höst/vinter jacka samt mössa och vantar då det är många som frågar om de har kommit in samt hur de ser ut.

• Tant Grön

Overallen jag köpte är i stl 100 och min son fyller 2 år i september. Den är lite stor nu men jag tror den kommer passa jättebra i vinter så 110 kanske blir bäst för din dotter? Den kostade precis som Veratyra skrev 269:-

Yosa skrev 2007-07-22 20:00:30 följande:
    Veratyra:Tack för ditt svar! Måste passa på att fråga hur gammal ditt barn är nu, som ska ha overallen 110 i vinter?Min Elin blev 2 år i mars och hon är något över medel i storlek. Hon hade 90 på sin overall nu i vintras (köpt på Karlsson som är "släkt" med GeKås). Tror du att jag ska köpa 100 eller 110 till nästa vinter?
  • Tant Grön

Vägde den inte 11,5? kg. Jag har för mig det.

Amanda skrev 2007-08-12 22:22:08 följande:
    Hmm vikt... Det stod på kartongen men den har jag inte kvar...Det borde stå på infolappen som sitter på väskan men alltihop ligger ute i friggeboden. Kan kolla det åt dig i morgon om inte någon annan vet vikten.Har för mig att den kostade 289 kr och ja madras ingår (fast jag tyckte den var lite tunn så jag la i ett täcke i botten som sonen fick sova på).
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3