Inlägg från: Adelisa |Visa alla inlägg
  • Adelisa

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Pigelinen skrev 2007-06-26 18:42:41 följande:
    Kom på en fråga till, någon som sett om de har påslakarnsett i "liten jag" (tror att det var så de hette)? Vet att de hade för ca 1 år sedan...
    svårt att säga, de har ju olika saker hela tiden och inte standardgrejer liksom..

hoppas du hittar det du söker!
    Julian 060210
  • Adelisa

är där overaller inne ännu? åker väl igen i höst, men om man ser ngn fin så..

Julian 060210
  • Adelisa

Vi åker nästa vecka.. ska göra en lista. Den brukar vara lång. Men jag brukar också hitta allt ..

Julian 060210
  • Adelisa

på måndag morgon bär det av fler som ska dit då???

hur var mammakläder sortimentet??  det har alltid bara funnits i stl. L o XL.. och lite ja, inte min stil direkt..

Fanns det märkeskläder nu? läste om det för ett tag sen på deras hemsida..

Julian 060210
  • Adelisa

imorgonbittiu åker vi.. någon mer som ska dit imorgon??

Julian 060210
  • Adelisa

hemkommen från ge-kås.

MASSA FOLK IDAG.

Men jag hittade allt jag letade efter. notan slutade på 4000 + men så mkt vi fick för det.

hittade bland annat ett fodrat regnställ till sonen stl 90 och ett vanligt regnställ. För sammanlagt 300 kr.

MM MM MM

Julian 060210
  • Adelisa

vi köpte med babybok .. elelr ja mina första år bok om det är en sån ni pratar om vill sgäa.. 14.95

Julian 060210
  • Adelisa
    Yosa skrev 2007-07-11 19:31:12 följande:
    Oj bara 14.95 för en "Första året"-bok!!?? Är det sant?Nehe
    kan fota den imorogn.. men det är sant. den var faktiskt jättefin!!! Köpte två, en till min son och en till liten i magen, så de kan ha likadana (fast olika motiv på framsidan)

de är liksom inte rose elelr blå heller utan passar båda..
    Julian 060210
  • Adelisa
    Jiie skrev 2007-09-04 12:18:02 följande:
    Min kompis har köpt den nyligen, 139 eller nåt sånt sa hon!Iaf skitbilligtSka köpa en sån på fredag!
    det finns elelr fanns en som kostade 249 som var mkt finare och bättre, ja helt enkelt en finare o bättre modell.. den köpte vi är urnöjd..
    Julian 060210 lillebror bf 080114
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3