Inlägg från: littlemisstrouble |Visa alla inlägg
  • littlemisstrouble

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

tjooohooo imorgon blir det ULLA för lillabus och nästan hela ekorrfamiljen Här ska handlas minsann

Planering är a och o......
  • littlemisstrouble

noisy

om du är ute efter glasögon så måste man beställa tid där för att få handla hos dem har jag hört                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

• littlemisstrouble

Tittar man i deras webcam ser man inte köerna förvisso men man ser att folk inte går åt höger å ställer sig i en kö utan går rakt fram mot ingången, förmodligen ingen kö just nu iaf

• littlemisstrouble

mamakajsa

jaaa oh ja dom massor av scrapbook grejer. Billigt billigt. En mapp med ca fina papper med mönster kostar ca 7 kr vill dit igen å köpa meeer

• littlemisstrouble

Köpten ett set med en bok, papper, mönstersax, å massa smått å gott för 99kr som kostar 249kr på andra ställen
    Papper finns i mängder och en sats med massor av stansar kostade också 99 har jag för mig. Sen finns en massa andra grejer såklart inom scrap book, bara ett par exempel
    Dom hade en hel hyllvägg med sådant kul

• littlemisstrouble

scrapbookgrejerna var nästan slut när jag var där för en vecka sedan men de plockades upp MASSA mer under dagen så har ni tålamod att gå där inne en stund så kommer det upp mer

• littlemisstrouble

sodastreamen i ullared som inte är av det riktiga märket kostar som jag läste lite längre upp 600kr har jag också för mig

• littlemisstrouble

Kan ju skriva vad som fanns inom scrap book med då som jag kommer ihåg

punch set
    scrap book set 99kr med bok mm
    massor av olika handgjorda papper 6kr/paket
    set med tema papper 7kr
    stickers med olika teman 6kr
    set med silver och guld papper 10kr
    stämpel set
    saxar både mönster och vanliga
    små scrapbook set 25kr
    mindre scrapbook set med tema 15kr
    hörnstansar

det är vad jag kommer ihåg att det fanns men som sagt det är en hel hylla med sådant för sig själv så det kanske var mer grejer som jag inte har färskt i minnet

Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3