Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
tjooohooo imorgon blir det ULLA för lillabus och nästan hela ekorrfamiljen
Här ska handlas minsann ![]()
tjooohooo imorgon blir det ULLA för lillabus och nästan hela ekorrfamiljen
Här ska handlas minsann ![]()
är det någon här som har ullaredskortet och isåfall vet när man får räkningarna på det?
noisy
om du är ute efter glasögon så måste man beställa tid där för att få handla hos dem har jag hört
men ojdå vad hände med mitt inlägg? inte meningen att det skulle bli en halvmil långt sorry ![]()
Tittar man i deras webcam ser man inte köerna förvisso men man ser att folk inte går åt höger å ställer sig i en kö utan går rakt fram mot ingången, förmodligen ingen kö just nu iaf ![]()
peak
tror att dom har 2-3 olika modeller ![]()
mamakajsa
jaaa oh ja dom massor av scrapbook grejer. Billigt billigt. En mapp med ca fina papper med mönster kostar ca 7 kr
vill dit igen å köpa meeer ![]()
Köpten ett set med en bok, papper, mönstersax, å massa smått å gott för 99kr som kostar 249kr på andra ställen
Papper finns i mängder och en sats med massor av stansar kostade också 99 har jag för mig. Sen finns en massa andra grejer såklart inom scrap book, bara ett par exempel
Dom hade en hel hyllvägg med sådant kul ![]()
Foton har jag inga för tillfället men det kanske kan ordnas ![]()
scrapbookgrejerna var nästan slut när jag var där för en vecka sedan men de plockades upp MASSA mer under dagen så har ni tålamod att gå där inne en stund så kommer det upp mer ![]()
sodastreamen i ullared som inte är av det riktiga märket kostar som jag läste lite längre upp 600kr har jag också för mig ![]()
Kan ju skriva vad som fanns inom scrap book med då som jag kommer ihåg
punch set
scrap book set 99kr med bok mm
massor av olika handgjorda papper 6kr/paket
set med tema papper 7kr
stickers med olika teman 6kr
set med silver och guld papper 10kr
stämpel set
saxar både mönster och vanliga
små scrapbook set 25kr
mindre scrapbook set med tema 15kr
hörnstansar
det är vad jag kommer ihåg att det fanns men som sagt det är en hel hylla med sådant för sig själv så det kanske var mer grejer som jag inte har färskt i minnet ![]()
solgudinnan
en bit från blå fiket vid heminredning har dom massor med scrapbook ![]()