Inlägg från: Ekorretös |Visa alla inlägg
  • Ekorretös

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Hej skall med till Ullared på torsdag!

Någon som varit där dom senaste dagarna och sett om det finns massor av bäbiskläder.
    Ibland så är ju vissa storlekar slut.

Någon som använder den plastade frotén från Ullared - Är den bra?
    Går den att tvätta?

Är Ullareds egna märke på tex nappflasker bra eller skall man välja något annat märke?

(¯`°?.¸ ღ ♥ V 24 ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • Ekorretös
    Puss och Kram skrev 2007-07-18 08:52:59 följande:
    Ekorrtös.Tycker definitivt att du kan köpa både plastad frotte och deras nappflaskor. Frottén är super, mjuk och prasslar inte som tex IKEAs. Deras flaskor ser exakt ut som bambinos flaska förutom motivet, Jämförde hemma hos en kompis härom veckan för att se om jag kunde köpa deras dinapp nunär lillen är lite större.Lycka till alla som ska dit på torsdag, jag får vackert vänta två veckor till. men då ska jag shoppa, det är ett år sedan jag var där sist. Nåt nytt i området som hänt sedan dess?
    Vad jag förstått så har dom flyttat och byggt ut barnavdelningen så nu är den jätte stor och det skall finnas mycket mera att välja på :)
    (¯`°?.¸ ღ ♥ V 24 ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • Ekorretös

Jag tittade på mams wideneck nappflaska.
    Fannsi i rosa, blå och någon mer färg.
    Kostade 35:- eller om det var 39:-

(¯`°?.¸ ღ ♥ V 25 ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • Ekorretös

Var där i torsdags kanske jag skall tillägga.

• Ekorretös

Jag är oxå nybörjare.
    Tror wideneck innebär att nappflaskan har större hals och lättare att diska.

Mam har en nappflaska som heter Ultivent som gör att bäbisen får minimalt med luft i magen vilket förebygger magknip.
    http://www.bambino-mam.se/show.php?id=27682

Finns även en annan nappflaska som sägs vara ännu bättre Dr Browns Nappflaska
    http://www.babyland.se/article.aspx?ArticleNumber=CB93

Jag kommer inhandla Dr Browns Nappflaska, såg inte den på Ullared.
    Men Mam Ultivent fanns där.

Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3