Inlägg från: DesiréeochThéosmamma |Visa alla inlägg
  • DesiréeochThéosmamma

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

ååå jag vill me till ullared, men inget körkort lr bil, var där ofta när jag bodde i Malmö, åkte då me familjen. Synd man ej kunnat samåka hihi...men men ha d trevligt i Ullared allesammans, är inte det minsta avisFlört

• DesiréeochThéosmamma

åå jag vill me till Ullared. Ingen från Sthlm som skall åka som har plats hihiRäcka ut tungan

• DesiréeochThéosmamma
    Amanda skrev 2007-08-01 15:39:49 följande:
    Yosa:Åhh va kul!Hoppas Du hittar massor med bra saker!Peva83:Hihi vi kanske skulle dra ihop ett gäng och hyra en buss och åka ner tillsammans från Sthlm
    ja det hade varit enormt kul. Verken sambon lr jag har bil lr körkort, så tråkigt när man ej kan åka ner när man själv vill, gärna för min del. Eller om någon ej orkar med ha sin gubbe så kan jag följa me istället hihi Flört.
  • DesiréeochThéosmamma
    Amanda skrev 2007-08-01 20:14:29 följande:
    Hihi Ja jag har körkort och har kört ner till Ullared ena dagen och upp till Stockholm igen dagen efter förrut så det är lugnt Va kul det skulle vara om man drog ihop ett gäng från FL och åkte ner och shoppade järnet
    ja det hade det. Hojta till om du tänkt åka ner å några till. Hade jag kunnat så hade jag åkt ner redan imorrn men orkar ej gå direkt
  • DesiréeochThéosmamma
    AnnaHjo skrev 2007-08-02 20:36:20 följande:
    Jag behöver nog verkligen åka dit... jag har ju 4 små och en i magen att köpa till... osså till mig själv och min man SÅKLART!!! hehe.... får nog planera in en färd dit snart!
    Jag vill me åka, försöka fjäska mig till att få åka me någon haha, å det går inte så bra
  • DesiréeochThéosmamma
    AnnaHjo skrev 2007-08-02 20:48:21 följande:
    Vart bor du då?? kanske vi kan åka tillsammans hehe
    Jag bor i södra delar av Sthlm, sj då?
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3