Inlägg från: Alvinbus |Visa alla inlägg
  • Alvinbus

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Mian skrev 2007-07-01 10:17:32 följande:
    Imorgon ska jag iväg. Nån som sett något av detta på senaste tiden:- Höganäs-keramik. Vet att det funnits tidigare. Isåfall, färger och priser?- Toalett-ring för småbarn (sån man placerar ovanpå)- Fleecefodrat regnställ stl 100- Duplo-lego- Hur är badlakan jämfört med t ex IKEA och Hemtex?
    Toalettring som man sätter ovanpå fanns i blått och rött för 1,5 vecka sedan. Har en blå och tycker att den är sådär.
    Mamma till världens bästa Alvin
  • Alvinbus
    Hallandstösen skrev 2007-07-04 11:59:16 följande:
    Har det varit mycket folk nu i veckan?
    Var där igår. Vi kom vid 14-tiden och det stog bilar parkerade lite hursomhelst. Det var dock inga problem med parkering. Inne i varuhuset var det förvånansvärt lugnt. 1 före i kassan ut bara.
  • Alvinbus
    Realmilla skrev 2007-07-17 13:30:00 följande:
    Min sambo tar ledig på Torsdag för att jag ska få shoppa på Ullared Så han o dottern har en del tid att fördriva för att låta mig shoppa i fred...Jag föreslog motir museét någon som har varit där???Sen undrar jag var lekparken finns (om det finns nån) kan vara bra att veta när sambon har en 15 månaders att underhålla. Någon som vet om de har fotoalbum för digitalkamera kort...och vad de kostar?
    Om du står framför entrén så ser du lekplatsen tydligt.
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3