Inlägg från: Camster |Visa alla inlägg
  • Camster

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Weeiii! Sikken bra tråd!

Nån som varit där de senaste dagarna och sett om det finns myyyycket att välja på till killar stl 86-98?

• Camster
    SofieO skrev 2007-07-20 12:58:08 följande:
    Camster:Var där i måndags o tisdags o då fanns det rätt lite för pojkar i strl 86-92 som jag kollade efter.. tyvärr...dom kanske har fått in lite mer nu..
    Usch då... hoppas att de får in lite grejjer tills jag ska dit om 1½ vecka... Jag har ju laddat plånboken liksom
  • Camster

Ska till Ullared imorgon Läääängtar.
    Undrar om nån varit där igår eller ska dit idag och kan berätta om läget på klädesfronten till en kille i stl 86-92

• Camster
    Yosa skrev 2007-07-31 20:29:47 följande:
    miniliten :Tack du gulliga för att du lägger ut kort och priser.
    Yosa skrev 2007-07-31 20:33:10 följande:
    Ekorrfamiljen :Tack till dig med för att du lägger ut korten på dina inköp. Jättekul att se.
    Håller med ovanstående citat Har blivit om ääään möjligt, mkt mer sugen på att åka! Kl 7 imorgon sätter vi oss i bilen och sen ska det shoppas
  • Camster

Var och shoppade idag och ooooj vad jag smällde pengar Förvånad Men sen fick jag också massa med mig hem Skrattande

• Camster
    2007 Mamma skrev 2007-08-01 21:27:15 följande:
    Puss och Kram skrev 2007-08-01 21:17:04 följande: Ååå... va trist! Jag som funderade på att åka förbi där en sväng om 1-2veckor. Men då vet jag inte om jag har lust
    Det fanns myyyycket då det gällde t-shirts och bodys idag, även overaller, vinterkläder, strumpor och pyjamaser. Byxor var det däremot lite snålt med i den stl du vill ha... men ja, så var läget idag, det kan ju ändras tills att du ska dit
  • Camster
    Camster skrev 2007-08-01 21:49:06 följande:
    Det fanns myyyycket då det gällde t-shirts och bodys idag, även overaller, vinterkläder, strumpor och pyjamaser. Byxor var det däremot lite snålt med i den stl du vill ha... men ja, så var läget idag, det kan ju ändras tills att du ska dit
    Hmmm... det inlägget skulle ju till 2007 Mamma, blev lite fel när jag citerade
  • Camster
    firepuzz skrev 2007-08-01 22:54:47 följande:
    hej!undrar om det finns många vinterjackor (inte till barn)
    Det fanns mkt fint att välja mellan idag, även när det gäller prisklasserna...
  • Camster
    MamaKajsa skrev 2007-08-02 20:43:31 följande:
    Örnen: sen ryktas det att deras lilla scrapsortiment ska ha blivit en hel massa. Har inte sett det själv, men hoppas kan man ju alltid Hoppas på en rapport från dig sen
    När jag var på GeKås igår så var Scrap-hyllan nästan länsad kl 11 Förvånad
  • Camster
    08PåVäg skrev 2007-08-02 21:53:59 följande:
    Jo men då ka man gå tillbaka till hyllan ett tag efter. Man kan ju gå ut och äta och komma tillbaka efter det. Personalen har mycket att göra, men jobbar så fort dom kan och fyller på hyllorna efter hand som dom töms, men det som säljer mest måste självklart ut i butik först. Kanske berodde på det att hyllan var nästan tomt. Finns mycket annat på den avdelningen som säljer mer. tex kontorsmaterial, tavlor m.m. Man får ha lite tålamod=)
    Asså jag menade det inte som nåt negativt, absolut inte! Menade bara att det länsas snabbt av alla hysteriska kunder
  • Camster
    firepuzz skrev 2007-08-02 22:06:16 följande:
    finns det mycket kläder i överhuvudtaget där nere nu? (inte barn)
    Det fanns mkt kläder enligt min mening... herravd svepte jag dock bara förbi lite i ytterkanten trots att jag har en make att handla till... Cool Men till mig själv blev det en hel del toppar... byxavd orkade jag inte ens in på med tanke på köerna till provrummen... Flört
  • Camster
    firepuzz skrev 2007-08-02 22:12:10 följande:
    okeej...har du bild på kläderna? nyfiken...
    Naj du, tyvärr inte Ledsen
  • Camster
    firepuzz skrev 2007-08-02 22:16:07 följande:
    okej...tråkigt får man fråga vad du harvför stl?
    42 ungefär...
    hade turen att få tag i 3 trljor i stl L som först bara fanns i stl M. Men efter att jag gick en liten runda och kom tillbaka så fanns det helt plötsligt i min stl så då kastade jag ner tröjorna i min vagn och gick glatt därifrån
  • Camster
    firepuzz skrev 2007-08-02 22:19:09 följande:
    hoppas verkligen jag med hittar kläder brukar ha svårt att göra det men hoppas hoppas
    med tanke på hur stort där är och hur mkt de fyller på hela tiden så ska du se att du får massa kassar med kläder med dig hem
  • Camster
    Örnen76 skrev 2007-08-02 22:30:22 följande:
    Är det ens någon idé att prova kläder på gekås? Eller köper ni och chansar på att det passar?
    Jag chansade på topparna... stl L blir väl aldrig fel på mig tror jag. Hehe
    provade däremot tjockare tröjor som man har utanpå topparna däremot, det behövs det ju inget provrum för
  • Camster
    firepuzz skrev 2007-08-02 22:30:08 följande:
    hoppas verkligen...förra året hade jag tur men åren innan neeej...hur harvdomvdet med gardiner tavlor osv?
    Gardiner har jag ingen aning om... men en del tavlor fastnade jag helt klart för.. handlade även fotoramar som är sååå billigt där!
  • Camster
    firepuzz skrev 2007-08-03 19:15:42 följande:
    kan kolla efter skärpet...=*) ska ner imorrn men går inte förens måndag
    Kanonsnällt
  • Camster
    rebmetpes skrev 2007-08-03 23:58:49 följande:
    är det kaos på hösten?har bara varit där 2 gånger innan, en gång på våren och en gång på hösten och då va det jättelite folk jämnfört med idagtyp havla parkeringen full, idag va det svårt att hitta någon platsletade efter vinterkläder till barn, men såg inga, men när vi gick till bilen såg jag några som köpte en overall till sitt barn så jag antar att jag inte tittade ordentligt
    Det fanns mycket och fina vinterkläder till barn nere i hörnan på barnavdelningen. Du får titta där igen nästa gång du ska dit
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3