Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
Ett hett tips är att Lindex har börjat sin babyrea! From idag har det bla tag 2 bet 1 på alla bodys o dylikt. Syrran jobbar där, har lagt undan en hel del till mig.
Ett hett tips är att Lindex har börjat sin babyrea! From idag har det bla tag 2 bet 1 på alla bodys o dylikt. Syrran jobbar där, har lagt undan en hel del till mig.
Morsan sa att de fått en hel avdelning med Babygrejer på ge-kås. Vi lär ju åka dit innan vi börjar shopa för mycket på annat håll. Vad kan mna behöva i sängväg, nappflaskor leksaker osv? Tips?
TACK!! Superbra!
Det är rätt skönt att få råd av andra än sin egen mamma. Hon är helt hysterisk nu. Frågar folk om de vill låna ut sins skötbord och sälja sina vagnar till mig! Haha! första barnbarnet =)
åker till Ge-Kås imorgon. Någon som vill att jag kollar något särskillt? Kan ev ta nån bild med mobilen om det är nåt speciellt ni vill se.
Haha! galet.
Mina föräldrar bor ju där så vi kan åka dit på morgonen. Tack för varningen!
Var på Ge-Kås idag! Ingen kö och mycket fina grejer!
Ska lägga upp sängen i mitt galleri i eftermiddag för dig som ville se den.
Ha det gott!
Puss och Kram skrev 2007-07-24 09:55:02 följande:
Spjälsängen kostar 420kr. Jag har bilder, men har inte lagt upp dem ännu. Om du vill se dem så skriv nåt i min gästbok så hör jag av mig när jag lagt in dem!
Noisy:
En kompis till mig köpte DKNY-brillor där till bra pris. Hoppas du kan fynda du med!