Inlägg från: sara lois |Visa alla inlägg
  • sara lois

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Ett hett tips är att Lindex har börjat sin babyrea! From idag har det bla tag 2 bet 1 på alla bodys o dylikt. Syrran jobbar där, har lagt undan en hel del till mig.

• sara lois

Morsan sa att de fått en hel avdelning med Babygrejer på ge-kås. Vi lär ju åka dit innan vi börjar shopa för mycket på annat håll. Vad kan mna behöva i sängväg, nappflaskor leksaker osv? Tips?

• sara lois

Det är rätt skönt att få råd av andra än sin egen mamma. Hon är helt hysterisk nu. Frågar folk om de vill låna ut sins skötbord och sälja sina vagnar till mig! Haha! första barnbarnet =)

• sara lois

åker till Ge-Kås imorgon. Någon som vill att jag kollar något särskillt? Kan ev ta nån bild med mobilen om det är nåt speciellt ni vill se.

• sara lois

Haha! galet.
    Mina föräldrar bor ju där så vi kan åka dit på morgonen. Tack för varningen!

• sara lois
    miiian skrev 2007-07-23 20:14:15 följande:
    Vi köpte sängmobil som spelar för 99kr och badolja kostade nog 10kronor ca sparkdräkterna kostade runt 39kr och tvättlapparna varierade priserna pga märke...
    [/citat]
    sansen skrev 2007-07-23 20:17:42 följande:
    [citat]
    Jag köpte lillgårdens torra tvättlappar kostar 19,95 kr m&s tvättservetter ett storpack kostade 24,95 Natusan extra care typ reseförpackning för 7,95 st
    Märks att det är profs här inne, ni har ju koll på allt!
    Kanske inte behöver åka ändå;)
  • sara lois

Var på Ge-Kås idag! Ingen kö och mycket fina grejer!

Ska lägga upp sängen i mitt galleri i eftermiddag för dig som ville se den.

Ha det gott!

• sara lois

Puss och Kram skrev 2007-07-24 09:55:02 följande:

Shit vad folk det är i Ullared. Vi som bokat och betalt stuga till den 31, hoppas alla varit där under löningshelgen...
    Om du har bokat stuga kommer du inte ha några problem att komma in. Kanske blir jobbigt att trängas bland kundvagnarna fram på em men annars är det inte så hysteriskt som alla verkar tro här på tråden. Det gick alldeles utmärkt idag.
  • sara lois

Spjälsängen kostar 420kr. Jag har bilder, men har inte lagt upp dem ännu. Om du vill se dem så skriv nåt i min gästbok så hör jag av mig när jag lagt in dem!

Noisy:
    En kompis till mig köpte DKNY-brillor där till bra pris. Hoppas du kan fynda du med!

Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3