Inlägg från: Hannajo |Visa alla inlägg
  • Hannajo

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Oj, tog tid innan jag hittade hit, såg ingen länk från förra tråden?
    Nåväl, funderar på ett Ullaredsbesök i slutet av augusti/början av september (lördag), nån av er som är där ofta som har några teorier om när det är minst folk? Tycker det är rätt jobbigt med mycket folk och köer. Första gången jag var på Ullared var det ca 15 bilar på parkeringen (beroende på att det nästan var snöstorm kanske), då var det rätt lagom med folk

• Hannajo

Ska till Ullared nån lördag i september, nån som har nån koll på om det brukar vara mycket folk där då? Någon som vet vad vinteroveraller i strl 98/104 kostar? Finns det fleecefodrade regnställ? Pris? Har ni sett om de har kaplastavar?

• Hannajo

Någon som har köpt vinterkläder till sig själv? Är ute efter skiddress (hängselbyxa o jacka), skulle gärna vilja veta priser och utseende!

• Hannajo

Jag undrar samma sak som lillälva, vi ska dit den 8 september, har inget annat val än att åka en lördag. Vilken tid ska man satsa på?

• Hannajo

Alla ni som ska dit den 8 september, håll med om att det är en rätt kul tanke att vi förmodligen kommer se varandra men inte har en aning om vilka vi är?
    Kanske bara jag som är lättroad

• Hannajo

Har frågat förut, men frågar igen; har någon sett skidkläder (jacka + byxor) till vuxna? Utseende, pris?

• Hannajo

Någon som var där i lördags? Mycket folk? Kö?

Hur länge har de öppet på lördagar?

Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3