Inlägg från: miniliten |Visa alla inlägg
  • miniliten

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

hejhej hur ser det ut på vinterklädesfronten till baby o barn just nu?? har dom fått in det än lr är det tidigt för det.'vet att jag varit nere tidigare i aug o dom haft men tänkte höra ifall nån vet hur det ser ut just nu =)

• miniliten
    Hannajo skrev 2007-07-26 11:10:19 följande:
    Ska till Ullared nån lördag i september, nån som har nån koll på om det brukar vara mycket folk där då? Någon som vet vad vinteroveraller i strl 98/104 kostar? Finns det fleecefodrade regnställ? Pris? Har ni sett om de har kaplastavar?
    jag har tidigare köpt en vinteroveall..... jättebra material, vattenavvisande o ja kanon dotter hade den hela vintern, den kostade 249:- finns för 149-198 me, hade  även en sån som reserv.

fleecefodrat regnställ finns o min mamma köpte till oss till dottern i stl 86/92 tror jag det va o det kosta bara 98, men finns visst från 98-198 typ.

o ja kaplastavar har dom dom flesta ggr vi varit nere där.
    det ä ju lite olika från gång till gång......så ä det med ullared =)

oh vad jag längtar ner nu då. tack för svaret: blivande fsk lärare
  • miniliten

hejhej en liten fråga till er som varit nere nyligen....
    jag ska dit på måndag o kollade in "kartan" över varuhuset nyligen =)
    reagerade över att det känns somom dom har flyttat babyavdelningen har dom det??
    innan låg den ju om man gick rak till höger vid ingången o sen rakt mot heminredning o precis efter bädd o det låg babygrejer så som vagn o så.... kanske ä det inet den avd dom menar som baby på kartan här på det gula fältet?? vad är då såna fall baby? ä det babykläderna dom flyttat från barnavdelningen??

nehe det gick visst inte o få fram bilden på kartan blev bara ett kryss. hm
    men gå in på

www.gekas.se o ta varuhuset till vänster o sen hitati varuhuset.

längtar, behöver jag säga det hehe

• miniliten

ok då sk ajag försöka lokalisera mej dit först då, hade ju tänkt o gå dt där jag trodde den låg fortfarande, men ä det babykläder o nappflaskor o vagnar o allt?? innan låg ju dessa tre på tre olika ställen

• miniliten

ok tack.

nån annan som nyligen varit ner kanske vet??

• miniliten

ok vad bra då ä det till den där "nya" avd jag ska direkt med andra ord =)

tackar

• miniliten

gomorron gomorron

nu åker vi haha man ä inte riktigt klok i huvudet igentligen, men här kommer vi shoppingparadiset =)

• miniliten
    Camster skrev 2007-07-31 09:26:19 följande:
    Ska till Ullared imorgon Läääängtar.Undrar om nån varit där igår eller ska dit idag och kan berätta om läget på klädesfronten till en kille i stl 86-92

hejhej jag var där igår =) jag sprang ju en hel del där nere på barn o vad jag kunde se så fanns det en hel del, kolla ju inet speciefikt på grabb i den stl men en hel del såg man ju när jag var o kollad etill dottern i dom stl.

tyckte det fanns en hel del. overaller o fleecefodrat regnställ o bara byxor o jackor skidställ o fleecejackor ja det fanns det i mängder av i kill o tjej i den stl.

så ja du du kan nog hitta en hel del kan jag tänka mej.
    det gjorde jag iaf haha

ha´t så kul

• miniliten

rörigt värre vart visst meddelandet över =)

jag kommer nog lägga upp en tillfällig ullareds mapp under galleriet så kan ni få se lite av inköpen =)
    både till dottern stl 86-98
    och till kommande tvillingarna stl 56-68 tror jag det blev =)

skriver när det ä fixat.

• miniliten
    kattengustav skrev 2007-07-31 13:41:28 följande:
    Vad kostar ett täcke till spjälsäng?
    det kostar 79,95 och har måtten 100x130.
  • miniliten

så nu har jag numera en mapp som heter gekås/ullared juli 07 varsugoda o kolla in på fynden vi gjorde igår.
    har satt ut stl o priser oxå =)

• miniliten
    mmonika77 skrev 2007-08-04 20:16:26 följande:
    Finns det skor där?Hur är vinterkläderna till barn? Är de nåt att ha?

det finns inga skor inne på gekås men i skoboo utanför finns det en massa skor till rätt så bra priser, märkesskor brukar man hitat riktigt billigt där.

jag och mins syskon har alltid haft vinterkläder därifrån och jag har så fortsatt till min dotter o kommer göra till tvillingarna kommer =) jag älskar deras vinterkläder, bra meterial o speciellt för det priset mot vad man får ge här hemma.

finns bild i mitt galleri på vinteroverallen som jag köpte till dottern för en snart vecka sen. (mappen gekås/ullared.....)

• miniliten
    Piii skrev 2007-08-05 10:34:23 följande:
    Ojoj typ allt, eller nja detta har ja skrivit ner:Badbaljaspjälskyddpåslakanset *säng o vagn*täcke o kudde *säng o vagn*napparnappflaskorlånga skedarbarnolja osvtvättlapparmobil till sängenfårskinnspläd?skallra, bitleksakbabygymstolsdynastol* att hänga på bord*bärselegåstolplastad frottébadtermometeramnings bhvagnleksakregnskydd till vagnen..finns detta tror ni??=)
    ja det finns där nere men sen ä det ju tyvärr så olika från gång till gång man ä nere där, så brukar vaar så att man hittar det mest amen sen frå man kanske skicka med släktingar lite pengar om dom åker efter o så =) lr åka ner en gång till själv.
    du kommer ha så kul =)
  • miniliten
    Piii skrev 2007-08-05 10:34:23 följande:
    Ojoj typ allt, eller nja detta har ja skrivit ner:Badbaljaspjälskyddpåslakanset *säng o vagn*täcke o kudde *säng o vagn*napparnappflaskorlånga skedarbarnolja osvtvättlapparmobil till sängenfårskinnspläd?skallra, bitleksakbabygymstolsdynastol* att hänga på bord*bärselegåstolplastad frottébadtermometeramnings bhvagnleksakregnskydd till vagnen..finns detta tror ni??=)

ett tips me =)

- flaskborste (9,95

- vällingdoserare (runt 10:an)

- myggnät till vagn  (19,95
    - amningskupor ( finns billigt märke och natusan jättebilligt mot här hemma.)
    - åkpåse beroende på när du ska ha bebben o om du har sen innan lr ej =)
    - parasoll till vagnen lika dant som ovan beror ju på =)
    - babysitter finns billigt.
    - små baby (newborn) strumpor (7,95 -
    - kläder i mängder.
    - fleeceoverall om det ä vinterbebis (59,95

ja du kan nog fortsätta i all evighet,  jag var o handlade till min första dotters ankomst o det blev så mycket grejer, denna gång vi var nere blev det ju mest o komplittera  lite till tvillingarnas ankomst.

fråga om du vill ha red apå lite priser har nog på det mesta tror jag haha ullaredstokig totalt !!!!!

• miniliten
    Mian skrev 2007-08-09 19:43:28 följande:
    Någon som vet på vilken avd de har hörselskydd för barn? Min syster ska dit o handla imorgon.

den nya avd där nere, fritid- precis som månag andra säger innan.

du går långt in till vänster så har du allt sånt.

Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3