Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
Ska åka på onsdag!!
*woohhoo*
Är det någon som vet om vinterkläderna kommit in än?? De brukar väl komma in i juli/augusti??
Ska åka på onsdag!!
*woohhoo*
Är det någon som vet om vinterkläderna kommit in än?? De brukar väl komma in i juli/augusti??
Amanda:
Tack!!
Amanda:
Jag var där i onsdags och jag köpte oxå den där svarta skjortan fast i brunt!! Skitsnygg!!
Glass:
De hade en hel monter med scrapp!!
Den stod (har jag för mig) bredvid pappersavdelningen, där alla ljus och sånt är!!
De har flyttat på en massa saker så jag var lite förvirrad där ett tag!!
Annars har man ju lärt sig allt utantill nu efter några gånger!! Men jag tror att leksakerna var där förr, innan de gjorde om (om du vart där och vet vart de stod, såklart)!!
promenadflickan:
Det är nog inga problem med köer!! Har vart där i 5 år 2 gånger om året och ALDRIG vart med om kö!! Jo.... förresten för fyra år sen så tyckte jag att jag var jättesmart och åkte dit när jag fått skattepengarna..... hur dum får man vara.... alla andra hade ju oxå fått skattepengarna!!!
Stod i kö UT i 1 timme!! Har aldrig stått i kö annars!! Var där i onsdags och det var 5 minuters kö till kassan!! Som en vanlig affär alltså!!
Var där i onsdags och det fanns en massa vinterkläder!!
De hade byggt om därinne nu sen jag var där sist!! Och det var ju dubbelt så stor leksaksavdelning mot förut!! Den var riktigt stor!!
Jo.... så jag skulle ju skriva att julklappar kan du nog fynda i massor!!
Utstuderad:
Du kan ju handla sånt inne på Gekås! Det brukar vi göra!