Inlägg från: hella23 |Visa alla inlägg
  • hella23

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Någon som vet om gekås har dockvagnar?
    Är ute efter en lite robustare modell

• hella23

Någon som vet vad dom tar för en shoppingvagn på gekås och är det någon som har en bild på den?

• hella23

Ekorrfamiljen:

Är det fullt liggläge i sulkyn och blir den liten när den är ihopfälld?

• hella23

Vem var det som hade shoppingvagnen från gekås?

Hur stor blir den ihopfälld och finns det mölijhet att kunna få se hur den ser ut ihopfälld på bild?

Mina föräldrar ska ner till ullared nästa vecka och ska köpa med en vagn till mig.

Anledningen till varför jag vill se den är för att vi har en sportkärra med litet bagageutrymme och vi har en emmaljunga scooter nu som vi får plocka isär i molekyler för att få in den i bilen.
    Vill gärna ha en liten vagn som man slipper plocka isär varje gång man ska åka någonstans.

• hella23

Är det vansinne att åka till ullared en lördag??

Vi har ingen möjlighet att ta ledigt från jobbet för att kunna åka mitt i veckan.

• hella23

Okej vi tänkte åka nu i helgen eller nästa.
    kan tänka mig att det är hysteri då eftersom alla har fått lön då med

• hella23

Nessi:

Lillfian har vi redan fixat så att mormor tar henne den dagen vi åker.
    Så det är klart.
    Skulle aldrig vilja ha med henne in på ullared för hon är mer vild än tam just nu och vägrar vara still i mer än 2 min.

Ja ja det får bära eller brista vi ska f*n dit

• hella23

Neesii
    Får göra det.
    Har försökt att pussla ihop så vi kan åka mitt i veckan men det går inte.
    Så vi får chansa och åka en lördag efter löning.
    Lite blåmärken,en sönderstressad sambo som har folkfobi och trasiga hälsenor får man kanske stå ut med.

• hella23

Nessii

Haha stackarn!
    Jag har funderat på det med men Mattias behöver massor av grejer och han sa att han får försöka stå ut några timmar. Men han kommer säkert att pysa iväg om jag känner honom rätt.
    Jag tycker det är rätt skönt att kunna gå omkring själv och handla oxå utan karl och barn för en gångs skull.
    Men han får gärna komma sen och betala

Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3