Inlägg från: maggan75 |Visa alla inlägg
  • maggan75

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Veratyra skrev 2007-07-22 21:06:16 följande:
    Min son fyller 5 i vinter och är normalstor. Jag tror att 110 blir gigantiskt på en 2,5-åring. Hade satsat på strl 100. Jag brukar rita av sonen på bakplåtspapper, när jag ska köpa overall och han inte kan följa med. Så svårt att visualisera hur stor han är.
    Håller med, jag köpte 110 förra vintern till min son som blev 4 i januari och den var stor på honom och han ligger över medelkurvan i längd. Räknar med att han kan ha den även i vinter.
  • maggan75
    Peak skrev 2007-07-30 11:36:24 följande:
    ja jag har för mig jag klämde på sådana sist jag var där, men kom inte ihåg eftersom jag inte köpte nån...vad var haken...är de inte så mkt billigare kanske? Hade de inte Philips?
    De har haft en Philips för 299 har jag för mig. Var ett tag sedan jag tittade på den
  • maggan75

Linda och Rasmus skrev 2007-08-01 14:24:13 följande:

Någon som vet om de har åkpåsar eller kommer att få in åkpåsar??
    Köpte åkpåse förra året för 149 kr den var jättebra
  • maggan75

Linda och Rasmus skrev 2007-08-01 14:52:32 följande:

Billigt och bra för åkpåse!!Någon som har en bild??
    Jag har lagt in en bild på åkpåsen nu ( den för 149 kr)
    överdelen går att ta bort med en dragkedja så det blir en sittdyna. Vi var jätte nöjda med den förra vintern
  • maggan75

Linda och Rasmus skrev 2007-08-01 20:44:48 följande:

Maggan75: Tack så jättemycket!!Blir en tur förbi Ullared på lördag, då vi ändå ska till Halmstad!!
    Bara kul om man kan hjälpa till Som sagt vi köpte den i vintras men de har den säkert iår igen
  • maggan75

Har varit och shoppat idag Blev fodrade regnställ till båda barnen och lite anant smått och gått, blev lite besviken att det var så mycet sommarkläderkvar fortfarande Men annars var det lugnt och skönt och gå där inte alls mycket folk

• maggan75

Börnen: Hittade inget duplo tyvärr hade velat ha det själv, inga byggare bob saker heller.

Peak: Är det ngt speciellt du vill ha bilder på??

• maggan75

ok.... hinner nog inte ikväll men ska försöka lägga in bilder i morgon hoppas det räcker. Det blev som sagt inte så mycket kläder.

• maggan75

Jag köper alltid overaller i ullared... det finns tex bävernylon och fine tex har provat båda och tycker de är bra

Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3