Inlägg från: MamaKajsa |Visa alla inlägg
  • MamaKajsa

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

halloj. hoppas att nån vet.
    uv-skydds-baddräkterna
    dom som ser ut som spindelmannen....
    ....finns dom kvar???
    Nån som varit där nyligen?

• MamaKajsa
    ekorrfamiljen. tack! hehe....jag har redan tre små spindelmän här hemma, varken särskillt sladdriga eller speciellt urkiga Min kompis pojke vill ha en likadan.
  • MamaKajsa
    Yosa skrev 2007-07-26 20:56:09 följande:
    9kärleken6:Vad är bech? Jag vill inte ha med omlott-tröjor med knytband för de iddes ja aldrig använda förra gången *krångligt*
    hehe,,,,tror hon menar beige....
  • MamaKajsa

min lilla kille har varit med flera ggr. han älskar att sitta o kolla i taket inne på Gekås. han har aldrig suttit så stilla o varit så nöjd som han är inne där.....och på IKEA

• MamaKajsa
    anna2barn: svar ja. Köpte där, tyvärr var det paret trasiga visade det sig när jag kom hem, men det var nog bara otur Min kompis köpte också å de funkar alla tiders.
  • MamaKajsa

yosa....de har inte söndagsöppet. det kommer de nog aldrig att ha.

• MamaKajsa

yosa: det har du nog drömt orten Ullared behöver vila en dag i veckan och så behövs det städas och fixas, så jobbas görs det nog.....men vi kunder får nog fortsättningsvis med hålla oss därifrån på söndagar.

• MamaKajsa

Nån som varit där och kollat scrapbookinggrejer?? Hörde ryktas att det sortimentet skulle utökas? Nån som vet?

• MamaKajsa
    lilla bus....åh vill se bilder Du råkar inte ha fotat dina inköp???
    Kan du ge mer exempel på vad som fanns???
  • MamaKajsa
    Örnen: sen ryktas det att deras lilla scrapsortiment ska ha blivit en hel massa. Har inte sett det själv, men hoppas kan man ju alltid Hoppas på en rapport från dig sen
  • MamaKajsa

firepuzz: hehe...passa dig för att börja med den hobbyn Så det är lika bra att inte veta egentligen Fotoalbums-tillfixande
    Kolla mitt bildgalleri under scrapbooking så får du se exempel.

• MamaKajsa

firepuzz: finns flera set att köpa där. kostar väl 99 eller nåt liknande. Setten har funnits ett tag, men nu har de visst utökat med annat med, vad ryktet säger

• MamaKajsa
    Örnen: Kul!...så hur var nu scraphyllan idag? Var den nåt att ha?
  • MamaKajsa

Örnen: ok.....så det fanns inga dekorationer eller sånna grejer alltså. Folk har pratat om att det skulle finnas scrap-papper....men det är inge 12*12 då va? Har liksom inte riktigt trott på ryktet om att det skulle finnas sååå mycket grejer nu, men då var det nog inte så helt enkelt.

Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3